"Jeg er bare lidt nede"

329 6 1
                                    

Jeg træder ind af døren derhjemme og råber "heeej" jeg får et hej tilbage og det kommer inde fra stuen af, så jeg bevæger mig ind i stuen. Jeg ser Thor sidde inde i sofaen "Hey Thor" siger jeg og smiler "Hej" siger han "hva så?" Spørger jeg og sætter mig i sofaen vedsiden af Thor "jeg er bare lidt nede" siger han "hva så fortæl" siger jeg "jeg er vare lidt ked af at dig og Lauge er stoppet med at se hinanden, jeg havde lige vænnet mig til det" siger Thor og kigger ned i sofaen. Et lille grin slipper ud mellem mine læber. "Hvorfor griner du" siger han surt "fordi Thor, Lauge og jeg er sammen igen" siger jeg og smiler "seriøst" siger han og smiler "Jaa" siger jeg og griner og rejser mig og går ud i køkkenet efter noget vand. "Og øhm D/N ville du sove inde ved mig i nat eller hvad" spørger Thor "ja det kunne være hyggeligt" siger jeg "ja det kunne" siger Thor og går op på sit værelse.
Jeg går også op på mit værelse og finder noget nattøj og en sweater og går ind til Thor. Jeg ligger mig i hans arme og vi starter en film. Jeg elsker sådanne aftner hvor Thor og jeg bare har søster bror tid. Døren åbner og Krista kommer ind "årh hvor ser i søde ud" siger hun grinene og tager et billede af Thor og jeg. "Hva ville du" spørger Thor og smiler "bare lige sige at jeg tager over til Cille" siger hun "okay hyg dig" siger jeg og smiler. Krista lukker døren og går. Jeg kommer hurtigt i tanke om det billede Krista tog at det må jeg have fat i så det kan komme på insta. Jeg skynder mig at skrive til hende.

D/N: Vil du ikke sende det billede du tog af Thor og jeg??

Krista: Jo da
Krista har sendt et billede

D/N: mange tak

|||||

Jeg gemmer billedet og redigere det. Så poster jeg det selvfølgelig på insta.

(Dit Instagramnavn): Min stjerne af en bror💫💫 @thorfarlov

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Dit Instagramnavn): Min stjerne af en bror💫💫 @thorfarlov

Jeg ligger min telefon og følger med i filmen igen.

|||||

Filmen er færdig og Thor og jeg gør os natteklar og smider os i sengen og der går ikke så længe før vi begge er faldet i søvn.

TUSIND TAK FORDI I FØLGER MED!

Min storebrors ven? Lauge Hansen Onde histórias criam vida. Descubra agora