Vi er kommet tilbage fra stranden og er gået ind på værelserne for lige at komme i bad og få noget tørt tøj på. Lauge og jeg beslutter os for at tage et karbad sammen.
Vi har nu fået fyldt badekarret op og fået noget sæbe i. Vi sætter os ned i det. Og surprise skal der selvfølglig et Instagram billede op af os i badekarret.
(Dit Instagram navn): Min for altid❤️ @lauge_hansen
Lauge_hansen: Min forevigt❤️
|||||
Da vi er færdige med badet skyller jeg mig lige en ekstra gang under bruseren inden jeg tager tøj på, mit outfitt her til aften består af en nederdel og en off shoulder bluse.
Da både Lauge og jeg var klar går vi ind til Vic og Teo, for det er der vi alle skal mødes inden vi går ned og spiser. Det er mega lækkert Mad. Da vi har spist går vi op på Anthon og thors værelse. "Er der nogen der vil med på en aftentur" spørger Thor "jeg vil gerne" siger jeg og smiler "også mig det kunne være hyggeligt" siger Anthon, de andre ryster på hovedet, så de bliver på værelset. Jeg går ind på mit værelse for lige at skifte til en gul hoodie jeg har med, til om aftenen når det er lidt koldt.
Vi går ned mod stranden, og det er rigtig hyggeligt bare at gå os tre. Vi sætter os i sandet og kigger ud over havet og solnedgangen. Lige pludselig er der en blitz på mig og det er Thor der tager et billede. Jeg ser billedet og det blev faktisk ret godt. Så Thor sender det til mig og jeg ligger det på Instagram
(dit Instagram navn): 🌝🌚
Victoriaglund: Smukke tøs❤️
Lauge_hansen: Min❤️
Teodorandersen: Flot himmel😉
Benjaminmøller: Smukke dig!❤️
Anthonedwards: ❤️❤️
Osv....
ANTHONS SYNSVINKEL
Måske var det lidt akavet at kommentere hendes billede når vi sad sammen, efter vi har kysset og sådan, men jeg gjorde det alligevel for hun er så smuk. Ej Anthon stop dig selv, hun er lauges. "Skal vi gå tilbage til de andre" spørger D/N og rejser sig "lad os det" siger Thor og jeg i kor. Vi går derefter op på værelset igen til de andre.
Håber i kunne lide kapitlet
Knus💋
ESTÁS LEYENDO
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanficD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...