NORMAL SYNSVINKEL
Vi er kommet tilbage på værelset og sidder og hygger os. Teodor og Anthon er lige gået ned i byen for at købe noget alkohol.Anthon og Teodor er lige kommet tilbage og de har købt en flaske vodka og nogle mokai lignende ting. Vi sidder egentlig bare og hyggedrikker lidt. "Hvem er med på en omgang jeg har aldrig" spørger Victoria "helt sikkert" "jo" lyder det fra os alle. Victoria starter "jeg har aldrig kysset med flere på en aften" siger hun og alle drikker "jeg har aldrig været utro" siger Teodor, ingen drikker, eller vent jo Lauge gør. Jeg kigger skuffet hen på ham og han skænker mig ikke et blik. "Jeg har ikke været utro inden for de sidste 2 måneder" siger jeg og smiler, og som forventet drikker Lauge. Jeg kigger på Anthon og gør tegn til at vi skal snakke.
Jeg rejser mig og det samme gør Anthon. Vi går ind på mit og lauges værelse "vidste du det" spørger jeg "D/N jeg lovede jeg ikke ville sige det" siger han og sætter sig på sengen "amen hvornår var det" spørger jeg "øhm to uger siden, den weekend du lå sug ihvertfald" siger han. Nu kan jeg ikke holde tårnene inde mere, så de får bare frit løb. Anthon kommer hen og giver mig et kram.
Døren går op og Lauge kommer ind "Lauge vil du ikke være sød at gå" spørger jeg "D/N hør lige på mig" siger han "Lauge du kan ikke redde dig ud af den her, du kunne i det mindste have fortalt mig det" siger jeg "undskyld" siger han. Jeg går forbi ham med Anthon lige i hælene og går ind til de andre igen. "Er du okay søs" siger Thor da jeg sætter mig "jeg sover inde ved jer i nat, så meget kan jeg sige" siger jeg "vi snakker i morgen okay" siger jeg igen og smiler, Thor smiler tilbage med et lidt trist smil. "Nå venner skal vi ikke lege s p eller k" spørger jeg for at bløde stemningen lidt op "jo klart" siger Thor og griner og alle nikker. "S p eller k Anthon" siger jeg "S" siger han "er der en pige du har et godt øje til fortiden" spørger jeg "øhm der er en" siger han og smiler "okay" svare jeg.... og sådan fortsætter legen og jeg før indtaget nogen shots og sådan undervejs altså ren vodka og det virker hurtigt, skulle jeg hilse at sige. "S p eller k" siger Victoria lige efter hun har kysset med Thor. Egentlig forstår jeg godt thor da han sagde at det var mærkeligt at se hans søster og ven. For det er også mærkeligt at se ens bror og veninde hahah. "Øhm K" siger jeg "okay du skal vælge en af drengene her og kysse ham indtil han får boner på" siger hun "fair" siger jeg. Og jeg tvivler ikke da jeg rejser mig fra sengen og går over mod Anthon.
Jeg placere mig på skødet af ham og mine læber rammer hans, væres tunger leger med hinanden og min hånd hviler på Anthons pik, altså unden på bukserne aha. Og efter 20 sekunder har Anthon boner. "Eyyyy" råber alle undtagen Lauge som går ind på vores værelse, men det ignorere jeg bare.Det er blevet lidt senere og vi er alle trætte. Jeg går ind på værelset, Lauge ligger i sengen med sin mobil og hans hovede løfter sig da jeg kommer ind "jeg skulle bare lige hente mit nattøj og tandbørste jeg sover inde ved Thor og Anthon" siger jeg "okay" siger han og jeg kan se han har grædt. Jeg finder mit nattøj og tandbørste "godnat sov godt og håber din selvtillid har det godt" siger jeg inden jeg smækker døren i og går ind til Anthon og Thor. Jeg lægger mig i midten af deres dobbeltseng og der går ikke lang tid før jeg falder i søvn, med en tåre i øjet...
Endnu et kapitel håber i kunne lide det. Skriv endelig hvis i har forslag til historien
Knus💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Min storebrors ven? Lauge Hansen
Fiksi PenggemarD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...