Jeg sidder ude på fortovet, da Anthon kommer og sætter sig ved siden af mig. "Er du okay" spørger han og kigger mig i øjnene "narh ved ikk rigtigt" siger jeg og kigger ned i jorden igen. "D/N jeg ved godt det nok ikke er det helt rigtige tidspunkt at fortælle dig dette, men jeg kan simpelhen ikke holde det inde mere" siger Anthon og kigger på mig "hvad så Anth" siger jeg og ligger en hånd på hans lår "Siden Thor og jeg blev venner har jeg haft et godt øje til dig, det knuste mig fuldstændig da Lauge og dig fandt sammen" siger han og holder en lille pause inden han siger "D/N jeg er forelsket i dig" jeg kigger bare lidt chokeret på ham "Er du" spørger jeg "Ja jeg ved godt det er forkert, men jeg kan ikke styre det" siger han. Jeg tænker mig ikke rigtig om før jeg har placeret mine læber på hans. Vi kysser i ret lang tid, da jeg trækker mig fra kysset "kan jeg sove hos dig i nat" spørger jeg "det kan du tro" siger Anthon og smiler. Vi går ind igen og går hen til de andre, som er Thor, Victoria, Teo og Maxi. "Kan jeg ikke snakke med dig lidt Vic" spørger jeg Victoria "jo da" siger hun og vi går op på et værelse, jeg vil skyde på det er astas. "Lauge har kysset med en anden" siger jeg "hvad nej" siger hun "jo, men efter jeg opdaget det gik jeg med Anthon ud og han fortalte mig at han var forelsket i mig og så kyssede vi" siger jeg "årh D/N" siger Vic og krammer mig. Det er dejligt med en god veninde som støtter mig i alt. "Hør, nu går vi ned til de andre og så fester vi videre ikk" siger hun og smiler "jo" siger jeg.
Vi går igen ned til de andre. "Skal vi ikke lege s p eller k" spørger Victoria "jo" lyder det fra de andre. "Jeg starter, s p eller k Anthon" siger Teo "k" svare Anthon "okay kys den pige der er mest tiltrækkende" siger han Anthon kigger hen på mig og jeg nikker stille. Anthon kommer hen mod mig og placere hans læber på mine og vi kysser, vi kysser i lang tid. "S p eller k Victoria" siger Anthon "øhm S" siger Victoria "Har dig og Teo haft sex" spørger Anthon, Victoria rødmer og nikker stille. Alle råber og skriger op og det samme gør jeg.||||||
Alle er taget hjem nu og jeg skal jo sove hos Anthon. "Anthon kan jeg låne en T shirt at sove i" spørger jeg "ja her" siger han og kaster en T shirt over til mig "tak" siger jeg og tager den på. Jeg lægger mig i sengen og anthon lægger sig ved siden af. Vi lægger og kysser lidt, men så heller ikke mere fordi jeg har stadig Lauge lidt i tankerne. Leger jeg med Anthon. Den tanke faldt jeg i søvn i hovedet med.
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...