Victoria og jeg er lige vågnet klokken er 05:00, så vi har en time til at gøre os klar inden vi bliver hentet. Jeg ligger noget makeup og glatter mit hår og tager noget tøj på |Se billedet under|
Victoria er også blevet færdig med at gøre sig klar. Vi går nedenunder og tager et æble. Klokken rammer 05:55 og vi går ud på vejen og venter på drengene.
Vi spotter Tour bilen og da den standser ud foran os sætter vi os ind. Jeg sætter jeg vedsiden af Lauge, og giver ham et hurtigt kys på på munden og siger hej til de andre drenge. "Glæder i jer" spørger jeg "Altså jeg er ret nervøs, men jeg glæder mig" siger Anthon og griner "Jeg er sku ogs ret nervøs" griner Thor.Vi når hen til studiet og drengene får makeup på, mens Lauge, Vic og jeg sidder i en sofa og hygger, da der er virkelig meget mad haha.
Drengene går på Lauge, Vic og jeg sidder og kigger bag ved kameraet. Drengene gør det utroligt godt.
Kameraerne er lige blevet slukket og drengene er færdige "Shiit i var sku da gode" siger jeg og krammer dem "Tak søs" griner Thor.
Vi kører hjemad og vi tager alle hjem til Thor og jeg."Skal vi ikke tage ud og spise, for at fejre jer" siger Victoria "Ej jo, god ide" siger jeg, drengene nikker og griner. "Hvor henne så" spørger Anthon "Bones" spørger Lauge "Uh ja" kommer det fra os alle sammen.
||||
Vi er ankommet på bones, vi finder et bord og sætter os ned.
En tjener kommer hen og vi bestiller vores mad.
"D/N og Victoria i skal i 3g efter ferien ikk" spørger Thor "Øhm jo det skal vi" siger Victoria
"Det er røv hårdt" siger Lauge og griner, da han jo lige er gået ud af gym "Tak for info" griner jeg "men sådan nogen kloge piger som jer klare det jo snildt" siger han "jaja" siger Victoria og vi alle griner.Maden er kommet og Woaw det ser lækkert ud. Vi begynder at spise, og vi snakker og snakker og snakker lidt mere, det er simpelthen så hyggeligt.
Okay mange af jer tænker sikkert, hvordan er det muligt at være så meget sammen med sin storebror og alligevel er det mega hyggeligt, men efter Lauge og jeg er fundet sammen, har jeg bare fået et perfekt forhold til hinanden, hvilket jeg bare er utroligt glad for.
Vi tager hjem hver for sig.
Jeg går egentlig bare direkte i seng og falder med et i søvn.Taaaak for i stadig læser med... Et lidt kedeligt kapitel hvis jeg selv skulle sige det, men er løbet lidt tør for ideer, så i må meget gerne smide nogen ideer i kommentaren
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...