Jeg er lige vågnet klokken er 10:37. Jeg tager min telefon og går på messenger. Jeg trykker på min og Anthons samtale. Jeg er besluttet mig. Jeg skriver en besked til Anthon.
D/N: Hej Anthon! Som du nok husker sagde du til mig sidst vi så hinanden at jeg skulle skrive når jeg havde fundet ud af hvad jeg ville med mit liv og det har jeg fundet ud af nu!🤞🏼
Jeg sender beskeden og går ned i køkkenet. Jeg laver mig noget morgenmad og tager noget vand. "Godmorgen skat" siger min mor "godmorgen mor" siger jeg og tager en vid af min bolle "har du sovet godt" spørger hun "ja jeg har sovet okay" siger jeg og smiler. Krista kommer ned af trappen "Godmorgen smukke" siger jeg og giver hende en krammer "godmorgen" siger hun og sætter dig på en stol "Krista jeg tænkte på om vi to skulle tage ud og spise her til aften" spørger jeg hende "jo helt klart det kunne være hyggeligt" svare hun "Nice" siger jeg. Jeg mærker at min mobil brummer i min lomme. Det er fra Anthon.
Anthon: Hej D/N! Hva så?
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare, det er lige med at få formuleret det rigtigt.
D/N: Jo jeg har tænkt meget! Og Anthon jeg er forelsket i dig og det er dig jeg vil være sammen med dig!
Så den sendt. Jeg går op på værelset og tænder for noget Netflix og smider mig i sengen. Efter 20 minutters tid brummer min telefon og der er en besked fra Anthon. Jeg tør næsten ikke se den, men jeg tager mig sammen og åbner den.
Anthon: Århh D/N det er jeg så glad for at høre virkelig! Kan vi ses i aften??
D/N: Skal ud og spise med Krista, men jeg kan komme hjem til dig efter hvis det er?
Anthon: Lyder fint, så ses vi jo senere smukke
Hold da op så er den beslutning taget. Jeg ved stadig ikke hvordan jeg skal fortælle det til Lauge. Jeg beslutter mig for at skrive til Teo.
SAMTALE
D/N: Hey Teo! Jeg har besluttet mig og jeg har skrevet til Anthon at jeg har følelser for ham!
Teo: Ejj d/N det er så godt jo! Hvis jeg skal være ærlig var det også det jeg håbede på du ville gøre!
D/N: Er jeg glad for du siger! Men nu er mit problem hvordan jeg siger det til Lauge ogs det her med Anthon! Hjælp Teo
Teo: Bare sig det som det er! Det fortjener både Anthon, Thor og Lauge okay?
D/N: Tak Teo! Jeg vil snakke med ham i morgen tror jeg
Teo: Godt musse!
SAMTALE SLUT
LIDT KORT KAPITEL IGEN MEN DER SKAL NOK KOMME NOGLE LIDT LÆNGERE SNART!
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...