Pool party

870 12 2
                                    

Vi er kommet hjem til sommerhuset og Victoria og Teo laver mad, da vi andre ikke gider. Jeg beslutter mig for at gå ind på værelset og ligger mig i sengen og snapper med nogen venner. Døren går op og Lauge kommer ind "der er pool party i aften bare lige så du ved det" siger han og smiler "Okay lækkert" svare jeg og griner lidt.

Aften pool party begynder q
Jeg finder min bikini og tager den på og lige idet jeg har fået min underdel på kommer Lauge ind på værelset, jeg vender mig om i chok "du skræmte mig" griner jeg "undskyld" siger Lauge og flækker af grin "men du ser godt ud" siger han og blinker, jeg rødmer og smiler. Lauge tager sin t-shirt af. Hold da op en mave han har, jeg står bare og stirre på ham "øhm jeg skal lige have badeshorts på" griner Lauge, og jeg rødmer endnu engang, og går så ud fra værelset. De andre er allerede i poolen og er faktisk overraskende fulde. Jeg taver to rimlig store glas og hælder små sure med jordbær op i dem. Jeg tager en slurk og det smager som det plejer. Lauge kommer ind til poolen "Lauge jeg har hældt noget små sure op til dig, vi skulle jo dele" siger jeg og griner og går ned i poolen til de andre. Lauge kommer også ned i poolen og vi bader lidt og alle er efterhånden rimlig fulde. "Er der nogen der vil med til stranden" spørger Thor "Ja" siger alle undtagen Lauge og jeg. "Jeg gider ikke, det er koooldt" siger jeg og griner "okay så kan dig og Lauge blive her" siger de andre, jeg smiler bare. Vi høre døren gå og vi svømmer lidt rundt "du sød" siger Lauge pludseligt "det du ogs" svare jeg. Lauge svømmer tættere på mig og trænger mig op i hjørnet at poolen, han kigger skiftevis på min mund og mine øjne, og så mærker jeg hans dejlige læber på mine. Jeg skubber ham blidt væk "Lauge du er thors ven" siger jeg og kigger ned på hans bryst "Det skal ikke styre hvem jeg kan lide" siger Lauge og løfter op i min hage, jeg smiler og kysser ham blidt på munden, kysset udvikler sig til at snav " DAMEJAGT" bliver der råbt, det giver et sæt i mig "Anthon er du ikke sammen med de andre" spørger Lauge som er mindst ligeså chokeret som jeg. "Det var alt for koldt så jeg gad ikke alligevel, men hvad sker der lige her" spørger han undrende "Du må ikke sige det til Thor " siger jeg, det er det eneste jeg kan få ud "Øhm nej nej, men kan i sådan der lide hinanden" spørger han "kan vi snakke om det i morgen" spørger Lauge "jaja klart, men jeg går i seng" siger Anthon og gør ind på sit værelse. "Skal vi gå ind på værelset" spørger Lauge "Ja jeg er også ret træt" siger jeg og smiler. Vi går ind på værelset og Lauge lukker døren bag os "D/N ville du lige hurtigt kigge væk, men jeg får underbukser på" siger Lauge grinene "jo da" svare jeg og vender ryggen til indtil han er færdig "vil du ikke også lige kigge væk, men jeg får trusser på" spørger jeg og griner "det er ikke fordi jeg er meget for det, men jo" siger han og vender sig om. Jeg tager mine calvin trusser på og en calvin top "er det fint jeg sover sådan eller skal jeg tage en t-shirt ud over" spørger jeg "hvorfor skulle du det" spørger Lauge "jeg er jo thors søster og sådan" siger jeg "du sover som du vil" siger lauge og smiler, og så ligger jeg mig ned i sengen vedsiden af Lauge "Godnat D/N" siger Lauge og læner sig ind over mig og giver mig et blidt kys midt på munden "godnat Lauge" svare jeg og ligger mig på siden, så vi ligger i ske. Vi falder begge meget hurtigt i en dyb søvn.

Bum endnu et afsnit oppe, håber i kan lide min "fan fiction" og i kan lide at Lauge er så meget med
Knus💋

Min storebrors ven? Lauge Hansen Onde histórias criam vida. Descubra agora