Det er søndag morgen og jeg er den første der er vågnet.
Jeg går nedenunder uden at vække de andre. Jeg går ned i køkkenet og til min store overraskelse står der en pige i køkkenet, jeg gætter på det er Mathilde. "Øhm hej" siger jeg ret akavet "Åhh hej" siger hun og smiler "Mathilde" siger hun og giver mig hånden "Jeg er D/N thors lillesøster" siger jeg og smiler og åbner køleskabet og tager et æble. "Nå okay, det kan jeg da også godt se" siger hun og griner "i ligner hinanden" siger hun igen. "Hva hvor er Thor henne" spørger jeg "Han sover vidst stadig" siger hun "men jeg blev tørstig så jeg ville hente noget vand, men jeg kan ikke finde glassene" siger hun og smiler "De er i anden skuffe til venstre" siger jeg og tager et bid at mit æble "Godmorgen" høre jeg en træt morgenstemme sige bag mig, det er Lauge "Godmorgen" siger Mathilde og jeg i kor. "Øhm ja Lauge det er Mathilde thors ja veninde tror jeg og Mathilde det er Lauge min kæreste og thors gode ven" siger jeg og griner overhovedet akavet det lige var. "Nå så du er den Mathilde" siger Lauge og smiler slesk "Haha ja det tror jeg" siger hun og fylder glasset med vand, og går op til Thor igen "akavet" siger jeg og griner Lauge nikker. Vi går op til de andre igen.De andre er ikke vågnet endnu så Lauge og jeg sætter os i sengen og tager min computer frem og ser Netflix "hvad skal vi se" spørger Lauge "Uhh orange is the new Black" siger jeg og ved godt jeg får et nej til forslaget "Nej D/N og du ved det godt" siger Lauge og prøver at lyde seriøs. Jeg trykker på orange is the new Black og Lauge går "amok" han begynder at kilde mig, jeg skriger og skriger "STOP LAUGE STOP" skriger jeg "Hallo godmorgen nok" lyder en sur morgenstemme nede fra, det er Anthon "Undskyld Anthon det er bare Lauge der er utilfreds" siger jeg og griner.
|||||
De andre er taget hjem og jeg ligger bare i min seng og ser orange is the new Black, What a surprise ahah. Jeg skal i skole i morgen så jeg vælger at gå i bad og tage nattøj på og derefter går jeg bare i seng så jeg er klar til i morgen.
Godnat.Woaw et kort kapitel der var der, undskyld, men er løbet lidt tør for ideer til historien så hvis i har nogen ideer må i meget gerne skrive dem i kommentaren
Knus💋
JE LEEST
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictieD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...