VI ER SPRUNGET FREM TIL EFTERÅRSFERIEN
I dag er en dag jeg har glædet mig til i 2 uger. I dag efter Thor, Anthon, Teodor, Lauge, Victoria og jeg til Thailand i 5 dage. Det bliver nok den hyggeligste ferie nogensinde.
Jeg er lige vågnet og springer nærmest op af sengen fordi jeg bare vil afsted. Vi skal mødes med de andre i lufthavnen om 2 timer, så jeg er i ret god tid.
|||||
Thor og jeg er klar til at køre, men inden da, skal der selvfølglig et Instagram billede op
(Dit Instagram navn) Thailand here we Come @Thorfarlov @Anthonedwards @Victoriaglund @Teodorandersenn @Lauge_hansen☀️☀️
Vi sætter os ind i bilen og kører mod lufthavnen.
Vi vi er ankommet i lufthavnen siger vi farvel til vores mor og prøver at finde de andre.
SAMTALE
D/N: Hej skat! Thor og jeg er ankommet er i også?❤️
Lauge: Hey smukke! Vi står alle ved cafeen og venter på jer❤️
D\N: Super, ses om lidt❤️
SAMTALE SLUT
"De er ved cafeen" siger jeg "Okay super" siger Thor.
Vi spotter de andre og går hen til dem "Heey" siger jeg og krammer dem alle. "Er i klar på lækker ferie eller hvad" siger Teodor og vi alle griner og råber nærmest "Yeahhh"Vi er på vej mod Security.
Alle er kommet igennem uden noget problem, det det gik som smurt i olie.
Vi vælger at finde et bord hvor vi kan sidde indtil vi skal boarde. "Vil du med på toilet"
Spørger Victoria da vi har fundet et bord "Ja" siger jeg og vi gør mod toilettet. Jeg skal egentlig ikke på toilet så jeg står udenforan båsen og venter på Victoria.
Vi er på vej tilbage da vi ser en butik hvor man kan købe chokolade, så vi går selvfølglig derind og køber lidt chokolade til os og drengene.Vi sætter os ned og lægger chokoladen på bordet. "Hvor er Anthon og Lauge" spørger jeg "De er i et rygerum for enden af gangen" siger Thor "Uhh klamt" siger Victoria og jeg på samme tid, Teo griner bare "Han skal ikke være tæt på mig efter han har stået i et rygerum" siger jeg og griner "Godt søs" siger Thor og vi alle fire flækker af grin. Det skal lige siges at jeg på ingen måde har noget imod Lauge ryger, det er mere rygerum jeg har det lidt nederen over fordi man stinker sådan.
|||||
Vi sidder og venter på at komme ind i flyet.
Efter vi har siddet i 10 minutter bliver vi lukket ind. Jeg skal sidde i midten med Lauge på den ene side ved vinduet og Anthon på den anden side. Lige bag ved os sidder Thor ved vinduet, Victoria i midten og Teo yderst.
Flyet skal til og lette og jeg er meget nervøs. Hvis jeg ikke har fået det fortalt er jeg meget bange for at flyve og nu skal vi flyve i 12 timer eller sådan noget.
Jeg tager lauges hånd og kan nusser den "Rolig skat du ryster" siger han og smiler "Er bare så bange" siger jeg og kigger ned.
Flyet er lettet og jeg holder stadig Lauge i hånden. Jeg finder min telefon frem og går på Spotify og finder en playliste, jeg sætter mine høretelefoner i og lægger mig op af Lauge. Og falder langsomt i søvn.Endnu et kapitel ude, denne gang et lidt længere et, håber i kunne lide det. Tusind tak fordi i stadig følger med!
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...