NORMAL SYNSVINKEL
Jeg vågner op i mit og lauges telt og Lauge ligger selfølgelig vedsiden af mig. Jeg prøver at huske tilbage til i går, men jeg kan bare ikke huske noget. Jeg rejser mig stille så jeg ikke vækker Lauge, ligeså snart jeg rejser mig dunker mit hovede. Jeg tager nogle jeans på og en sweater og så går jeg ud af teltet.
Da jeg kommer ud sidder Anthon som den eneste ved bordet, jeg planter mig i stolen vedsiden af ham og så falder snakken eller på i går. "D/N du var så fkn stiv at du ikke fatter det" siger han, jeg griner bare og håber ikke jeg har gjort noget dumt. Vi sidder og snakker og jeg tager en juice og Anthon sidder og drikker en øl, jeg forstår ikke han kan her fra morgenstunden. Victoria kommer ud fra hendes telt "Hva så smukke sovet godt"'spørger jeg "Helt fantastisk" smiler hun "Hey jeg så dig og Teo i går, i gik sku til den" siger Anthon "Hvad! Kyssede i" spørger jeg "De lå og råsnavede" griner Anthon. Victoria rødmer og tager sig også en juice og sætter sig ved bordet.Alle er vågne nu undtagen Teo og Lauge. Vi sidder og spiser lidt morgenmad, nogen får en øl til, mens andre en juice. "Nogen der vil med på en tur" spørger jeg "Jeg vil" siger Victoria "Jeg vil også gerne" siger Anthon, så vi rejser os og går. Vi går egentlig bare lidt rundt på pladsen, da jeg lige pludselig støder ind i en "Hey se dig lige for" siger han og kigger mig i øjnene "Hov undskyld smukke" siger han "Min fejl" griner jeg "Hvaa har du du kæreste" spørger han, da vi er på vej videre "Øhm ja" siger jeg og griner mens jeg kigger på Vic og Anthon "Det vel ikke ham der" siger drengen "Nej det er det ikke, og hvis det var, hvad ville problemet så være i det" spørger jeg "Du for god til ham smukke" siger han, jeg griner bare og vi går videre.
Vi er kommet tilbage til de andre igen, og nu er Teo og Lauge også oppe. Da der ikke er flere pladser vælger jeg at sætte mig ovenpå Lauge. "Godmorgen smukke" hvisker han "Godmorgen" siger jeg stille. Vi alle sidder og snakker og klokken bliver 15:03 og vi begynder så småt at få noget alkohol indebors. Vi leger s.p eller k og det er sygt grineren. "Heey D/N" høre jeg en sige, så jeg kigger rundt og ser at det er Emil. Emil er en dreng fra min klasse, skide sød og sjov, en af mine bedste venner. Han står sammen med Carl, som også går i min klasse og jeg er rigtig gode venner med ham også. Og så er der Benjamin, han har været vild med mig siden vi startede i gym, men jeg har aldrig set han på den måde.
Jeg springer op fra Lauge og spurter hen til Emil og de andre, og det samme gør Sofie og Victoria. "Guuud hvor har jeg savnet jer" siger jeg "Vi har fandme og savnet jer" siger Carl "Vil i med ind" spørger Victoria "Tjo det kan vi godt" griner Benjamin og kigger på mig og smiler.Nyt kapitel igen! Håber i kunne lide det
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...