"Vil du være min?"

685 9 0
                                    

Jeg vågner op, jeg kan ikke huske så meget fra i går, andet end Maximilian prøvede at voldtage mig, og så kom Lauge, og mere kan jeg ikke huske. Jeg kigger rundt i rummet og kan genkende at det er lauges værelse. Jeg vender mig om og ser Lauge ligger vedsiden af mig. Han sover meget dybt, så jeg vil ikke vække ham, så jeg vender mig om igen og tager min mobil og snapper lidt med folk. Jeg får en snap fra Anthon. Det er er billede af ham hvor han ligger i sin seng og så står der "Hey D/N er du okay" jeg tager et billeder af mig hvor man kan se Lauge også er der "Jeg har det bedere, er i chok, men er bare glad for Lauge fandt mig" skriver jeg og sender den, og så sender jeg en Streak af dynen og så falder jeg egentlig i søvn igen.

Jeg vågner ved at Lauge rykker på sig "Godmorgen søde" siger jeg og vender mig om "Godmorgen smukke" svare Lauge og kysser mig i panden. "Skal vi snakke om i går" spørger han og kigger lidt trist på mig "Kan vi godt" svare jeg og kigger ned i sengen. "Hvad skete der" spørger han og jeg forklare hele episoden og jeg kan se at lauge er ved at flippe totalt ud. "Jeg smadre den fyr seriøst" råber Lauge ret højt "Lauge rolig han var fuld og dum, og jeg er jo okay" siger jeg og kigger ham dybt i øjnene "men D/N det fordi jeg virkelig godt kan lide dig jo, og ingen andre skal røre dig" siger han "og så sagde du noget i går kan du huske det" spørger han og jeg kigger spørgende på ham "det ligemeget så" siger han og vender sig om "Laugeee selfølgelig kan jeg huske hvad jeg sagde, nok var jeg fuld og ked af det, men jeg lyver ikke" siger jeg og Lauge vender sig om "Lauge jeg elsker dig jo" siger jeg og kigger ham i øjnene "D/N jeg elsker virkelig også dig" svare han og så placere han sine dejlige bløde læber på mine og kysset udvikler sig til et snav. Jeg trækker mig og kigger ham dybt i øjnene "D/N vil du være min" spørger Lauge og kigger en smule nervøst på mig "Øhm Lauge" siger jeg for sjov og hans smil daler langsomt "selfølgelig vil jeg det" siger jeg og griner og Lauge ånder lettet op og kysser mig. Tænk at Lauge og jeg er kærester, hvad vil Thor ikke sige, altså han må forstå det, altså jeg er et år yngre og har også kontakt til mange af hans venner, så det må han da forstå tænker jeg, men alligevel er jeg ret nervøs for at fortælle ham det og ikke mindst nervøs for at fortælle min mor det og selfølgelig også Krista og Karl. Det bliver spændene...

Så var der et kapitel mere efter et godt stykke tid, håber i kan lide det og stadig vil læse med
Knus💋 

Min storebrors ven? Lauge Hansen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin