Lauge, Vic, Thor, Anthon, Teo og jeg har besluttet os at tage på et hotelophold i en forlænget weekend. På hotellet er der spa, pool og de hyggeligste værelser.
Vi er ankommet til hotellet og får vores værelser. Thor og Anthon skal sove på samme værelse, Lauge og jeg skal sove på samme værelse og Vic og Teo skal sove på samme værelse. Vi går op på værelserne og får pakket ud. Lauge og jeg ligger i sengen med vores mobiler. Min mobil ringer, det er Thor.
SamtaleThor: Vi tager i poolen skal i med?
D/N: Vi kommer nu, vent lidt
Thor: okay ses
Samtale slut
"De spøger om vi vil med i poolen, jeg sagde ja" siger jeg og rejser mig fra sengen "super" siger Lauge imens han rejser sig. Vi begge pakker en taske med badetøj og et håndklæde og så går vi ned mod poolen med de andre.
||||
Vi er alle nede i poolen og vi svømmer bare lidt rundt og fjoller. Jeg sætter mig på Thors skuldre og Vic er på Anthons og så skal vi prøve at få hinanden ned fra skuldrene. Thor og jeg vandt selvfølgelig.
Efter en god times tid går vi op af poolen og går i bad.
Lauge og jeg er lige kommet op på værelset for at tage noget tøj på. Jeg tager bare en hvis sweater og en nederdel på, da vi bare skal ned i restauranten og spise.
Da både Lauge og jeg er færdige med at gøre os klar går vi id på gangen og ind i elevatoren. Jeg tager et billede af Lauge og jeg inde i elevatoren og ligger det på instaDitinstagramnavn: Min eneste ene💑 @lauge_hansen
@lauge_hansen: Elsker dig!❤️
Vi går ned i restauranten og finder de andre. "Heey" siger Lauge og jeg "Det tog sin tid" siger Thor og de andre griner.
Vi bestiller vores mad og sidder og snakker om alt muligt.
Da vi har spist går vi ud og sidder. Det er ret godt vejr udenfor i forhold til vi er i Danmark. Min mobil brummer "Lauge_hansen har tagget dig i et opslag" jeg tjekker det hurtigtLauge_hansen: To skører piger på tur @ditinstagramnavn @victoriaglund
@ditinstagramnavn: Du sku selv skør🤪
@victoriaglund: Lauge for satan din skører skid
@Cityboisislove: Er det ikke Thors søster hende brunetten?
@lauge_hansen: Jo det er det @cityboisislove
@cityboisislove: ærligt Lauge hvis du endelig skulle få en kæreste hvorfor så ikke finde en der ikke er søster til din ven, og måske en der er lidt pænere end det der|||
WOAW LÆNGE SIDEN IGEN JEG ER GLAD FOR AT I STADIG FØLGER MED OG DER SKAL NOK KOMME FLERE KAPITLER OP I LØBET AF UGEN!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Min storebrors ven? Lauge Hansen
ФанфикD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...