Roskilde festival#1

563 8 0
                                    

Vi springer lige 1 uge frem

I dag skal jeg på Roskildefestival, jeg skal følges med Victoria og Sofie derud, og så skal vi ligge i Camp med Thor, Anthon, Lauge, Teo og munke og så er der også nogen er vores andre venner derude som vi også skal være sammen med.

Vi er ankommet og vi stiger ud af bilen og går ind mod pladsen, hvor drengene allerede har fundet plads. Jeg skriver til Thor hvor de er hende og kan svare bare at de kommer til indgangen nu. Vi står og venter indtil vi kan se 2 drenge der kommer gående, vi kan se spotte at det er Anthon og Thor. Vi vinker og går hen mod dem. Vi går mod campen og drengene sidder om et bord og drikker og høre musik. "Hvor skal vi sove" spørger Victoria "Dig og Sofie kan sove i der blå telt derhenne, og D/N der er plads i lauges telt til dig" siger Anthon, k nikker alle tilfredstillende med sovepladserne.

Jeg går ind i teltet og ligger min taske osv, og så går jeg ud til de andre igen. Vi sidder bare og snakker og klokken bliver 18:57 og vi vælger at finde et sted at spise. Vi vælger egentlig at spise en sandwich hver og går tilbage til campen igen.

Klokken 21:40
ANTHONS SYNSVINKEL
Jeg er grundig fuld, og det er det andre bestemt også. "Anthon shots" råber Lauge og stiller 4 shots til mig og 4 til ham selv og så starter vi bare fra en ende af. De fleste står og danser på græsset og drikker og ellers sidder folk bare rundt omkring eller ligger i teltene. Jeg kan egentlig ikke se D/N nogen stedet. Jeg vælger at lede inde i hende og lauges telt og rigtigt nok finder jeg en rigtig fuld D/N der bare sidder og stirre ud i luften "Hva så du, er du fuld" siger jeg og griner "En lille smule" siger hun og jeg kan straks høre på hendes stemme at hun er fuldstændig væk. "D/N jeg tror du skal gå i seng" siger jeg "Du sød Anthon" siger hun og smiler "Du er også rigtig sød D/N, men du skal stadig gå i seng" siger jeg "Jamen jeg kan ikke selv få mit tøj af" siger hun og blinker "Jeg henter lige Lauge ikk" siger jeg og går ud af teltet, men jeg når ikke langt før D/N arm holder fast om min "Du kan da bare hjælpe mig" siger hun, jeg trækker på mine skuldre og kigger om jeg kan se Lauge og det kan jeg ikke, så jeg hjælper hende af med hendes tøj, undtagen undertøjet og så lægger hun sig under dynen "Og så et lille godnat kys tak" siger min og smile, jeg læner mig indover hende og giver hende et tantekys og så går jeg ud af teltet igen.

VICTORIAS SYNSVINKEL
Jeg ligger henne i et hjørne sammen med Teo, han er simpelthen bare så sød. Vi ligger og snakker om alt muligt mærkeligt. Vi er begge ret fulde og inden nogen af os ved af det, rammer vores læber hinanden i et dejligt kys. Jeg trækker mig fra kysset og smiler til ham, og han gengælder selvfølgelig smilet. "Teeeoo" siger jeg "Jaeeer" spørger han "Jeg smutter altså i seng" siger jeg og smiler og rejser mig "Ikke uden et sidste kys" siger han og jeg rødmer og giver ham et kys. Jeg går ind i sofies og mit telt og tager mit tøj af og lægger mig under dynen og ikke længe efter havner jeg i drømmeland

Heey læsere! Så var der endnu et kapitel!
Knus💋

Min storebrors ven? Lauge Hansen Where stories live. Discover now