Vi har spist vores morgenmad og er på vej op for at skifte til badetøj, da vi skal på stranden nu.
Vi har fået skiftet og er på vej til stranden som ligger sådan der 200 meget væk fra hotellet så det er mega lækkert.
Vi finder hurtigt et sted at ligger og folder vores håndklæder ud.
Victoria og jeg løber ud i vandet, drengene bliver på land. Da vi er færdige ude i vandet spørger Teo om han ikke må tage et billede af os i vandet på vej ind på land, og det må han da gerne. Han poster det selvfølglig på instaTeodorandersen: Tøserne<33 @ditinstagramnavn @Victoriaglund
Vi lægger os på vores tæpper og soler os.
Vi har nok ligget her i 30 minutter og så kommer der en meget flink tjener hen med mojitos til os alle, hvilket er mega lækkert.LAUGES SYNSVINKEL
Vi ligger på stranden og hygger og snakker. Jeg ligger og tænker over hvor heldig jeg egentlig er, at være i Thailand med mine bedste venner og min elskede kæreste, hvor heldig er man ikke lige.
Jeg tager et billede af D/N, det var egentlig meningen at det kun skulle være en snap til munke, men billedet var mega godt, så det røg sku på insta.Lauge_hansen: Heldig at have hende❤️ @ditinstagramnavn
(Dit Instagram navn): Jeg er heldig at have dig❤️
||||||
NORMAL SYNSVINKEL
Jeg tror vi har ligget på stranden i 2 timer og jeg skal virkelig tisse. "Jeg går lige på toilet" siger jeg "Skal jeg ikke gå med, jeg skal
også på toilet" siger Anthon "Øhm jo da" jeg jeg, og vi bevæger os op mod toiletterne. "D/N det der skete" siger han, jeg afbryder ham "Det var en fejl og vi er gode venner" siger jeg, han kigger i jorden "Mmm" siger han "Hvad Anthon, hvad er der" spørger jeg og stopper op "Jeg synes bare at du giver så mange forskellige tegn, først der på Roskilde og nu i flyvet med kysset, altså hvad vil du" spørger han frustreret "Anthon jeg er sammen med Lauge, undskyld mine forskellige tegn, det har ikke været meningen, jeg ved ikke en gang hvorfor jeg kyssede dig" siger jeg "måske fordi du kan lide mig" siger han og griner "Måske, men mit hovede kan ikke rumme det, altså jeg elsker Lauge meget højt, så kan vi tage en snak om det når vi kommer hjem" spørger jeg "selvfølglig" siger Anthon og krammer mig "tak Anthon" sige jegSidste kapitel for i dag!
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...