kapitola 5

249 2 0
                                    

Hned potom co matka odjela. Jsem šla zaklepat na první dveře.
V prvních dveřích bydlí Liem s Hunterem a Jacobem, proto někdy spí Liem s Jacobem u nás když tam má Hunter Ellis. Ve druhých dvěří bydlí Owen, společne s Monikou a Dienem.

Zaklepala jsem na dveře a otevřel mi Hunter, ale jenom v boxerkách, rozcuchaného a zdálo se mi, že asi smutnýho „Ahoj Huntere, promiň že rušim je doma Liem, potřebovala bych sním nutně mluvit!." mluvila jsem na něj hrozně rychle, vůbec bych se nedivila kdyby mi nerozuměl. „Ahoj Teri, ne nerušís pojď klidně dál, ale varuju tě nejspíš má velkou kocovinu. Večer mě zbudil když přišel domů, nalitej totiž přišel ke mě do pokoje a začal na mě řvát, že jsem se vkradl do jeho bytu. Od rána je pořádně nabručenej." Podržel mi dveře a já zahlídla jizvu, kterou měl na břiše, ale ignorovala jsem to. Jen jsem se usmála a šla do kuchyně kde jsi Liem dělal polévku co nás učila babička. Vždycky Liemovi pomohla dostat prič kocovinu. „Čus brácho, mamka ráno odjela do tý Francie takže..." nestihla jsem to ani dopovědět a Liem mi skočil do řeči. „Už? Proč jsi to neřekla dřív, ještě dneska jse k tobě stěhuju." objal mě a začal hrozně křičet radostí. „Dobře to je skvělí, ale proč tak najednou?" dala jsem si ruce na hruď. „Jacob se jsem stěhuje, ségra ho vykopla z bytu kvůli svýmu chlapovy a ty más dost velkej byt a prostornej, navíc tam defakto pořád bydlím!?" ušklíbnul se a prohrábl si vlasy. „Já vím bude sranda stebou bydlet. Já myslela, že tu Jacob už bydlí!?" sedla jsem si. „Ne, ještě ne, ale bude. Právě, že dneska. Chceš taky?" sedl si a ukázal na polévku. Jen jsem kývla, že ne a šla jsi nalít vodu. „Ahoj, tak jak se máte?" najednou přišel Jacob. „Ahoj, dobře slyšela jsem, že jse sem stěhuješ už dneska." obejmula ho a usmála se. „Jo, ségra mě vykopla z bytu!" zasmál se a sedl jsi vedle mě.

Chvíli jsme tam jen tak seděli a probírali co všechno si Liem musí zbalit a co tu nechá za věci. A po chvíly přišel i Hunter. „Koukám, že jsi se z toho ještě nedostal." zasmál se Liem a Jacob dostal záchvat smíchu. „Vy jste kreténi!" zamračil se Hunter a sedl si vedle mě. „Uniklo mi něco?" koukla jsem se na Huntera. „Tady pašák se rozešel ze svojí holkou." zamumlal Liem. „Jako s Ellis?" podívala jsem se na Huntera a dala si ruce na hruď. „No jo, pravda už jsem to nemohl vydržet. Musel jsem to ukončit!" podíval se do země a pak se usmál. „Aha." to jediný co ze mě vylezlo "aha" jako vážně? Terezo? „Tak půjdem na to stěhování né?" stoupl si Liem a Jacob se přidal. „Jo, ať to máme do večera hotový!" dodal Jacob. „Já vám určitě pomůžu a ve 12 přijde Owen a možná Dien." řekl Hunter a začal něco ťukat do telefonu. „Tak to napíšu určitě Monice ať příjde." dodala jsem. „Jo Monika se bude hodit." pousmál se Liem.

Bylo asi půl 12 když jsme začly stěhovat. Liem si vzal jen pár věcí, oblečení měl většinou u mě takže toho moc neměl. Vzal si vlastně X-box, velkou skříň a medaile. Těch má opravdu hodně. "Crrr" slyšeli jsme zvonek. „To bude určitě Owen." dodal Jacob. Šla jsem otevřít dveře a tam stál opřenej o zeď Owen a vedle stál Dien, který měl kraťasy a tílko. Opravdu mu to moc slušelo, byl hrozně sexy. „Ahoj, jen pojďte dál." ukázala jsem na kluky, kteří stály hned za mnou. Pozdravily se a začly nám pomáhat.
Nakonec přišla i Monika.

Večer asi v 8 hodin jsme se rozhodli, že půjdem všichni už k sobě domů. Hlavně když je zítra poslední den školy. Vysvědčení jsme už dostaly před týdnem, ale škola se musí do června odchodit. Tak jsme se rozhodly, že půjde asi spát.
Já šla do sprchy a Liem asi taky. Každý pokoj má totiž vlastní koupelnu. Mezitím jsem ještě odepsala na pár esemesek a pak šla spát. Myslím, že ostatní na tom byli stejně.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat