Ráno jsem vstala asi v 7 hodin ráno a mířila přímo do koupelny. Tam jsem si vyžehlila vlasy a nanesla na obličej krém s makeupem. Na sebe jsem si vzala černý kožený legíny, černé tílko a přez to bundu s kloboukem.
Šla jsem do školy sama, protože mi Lena psala, že jí není dobře a proto bude dneska doma. Ve škole jsem si sedla k Monice a před náma seděl Owen s Jacobem. Hodina proběhla celkem v pohodě, jen jsme koukaly na film. „Ahoj, nechceš jít dneska semnou na motorkářské závody?" otočil se na ně Owen a ušklíbnul se. „Já tam budu taky." chytil mě kolem krku Jacob. „To je skvělí, určitě příjdu kdy to je?" stoupla jsem si a sedla jsi na vedlejší židly.
„Ve 3 odpoledne se sejdem před stadionem. Ale né, že budeš dělat ostudu" zasmál se a odešel.Po škole jsem šla rovnou domu kde hodila dlouhou sprchu a udělala si vysoký drdol. Na sebe jsem si vzala černý kalhoty a černou koženou bundu.
Šla jsem docela brzo, proto jsem se ještě stavila v kavárně pro kafe.
„Pane bože, to snad není možný.!" špitla jsem potichu, když jsem viděla, že před stadiónem stojí i Ellis. „A heleďte přišla ta nejskvělejší holka na světě.!" přišla ke mě Ellis a dala jsi ruce na hruď. „Já věděla, že mě máš ráda, ale promiň já tebe ne!" ušklíbla jsem se a odešla za Owenem a Jacobem, které jsem zahlídla. „Dávej jsi na mě pozor!" zakřičela na mě. Jen jsem na ní ukázala prostředníček a šla směrem ke klukům. „Ahoj Terko." obejmul mě Owen. „Ahoj Owene, čus Jacobe," zamávala jsem na Jacoba a ten na se na mě sladkým usměvem usmál a strčil do mě.
Závod začal a jedny holky vedle nás začaly nehorázně křičet a brečet. „Jestli budou ještě dlouho křičet půjdem si sednout jinam!"přisedl jsi k nám Liem. „Jéé, nazdárek bráško, ty se vůbec neukážeš, jak se máš? A jak to, že ses neozval!" skočila jsem po něm a pořádně ho obejmula. „Ségra ty děláš, jako by jsi mě neviděla 2 měsíce. Počkat nebudou to teď 2 měsíce co jsme se neviděli?" začal jse smát a dal mi pusu na tvář. „Mám se dobře." usmál se a pozdravil se s klukama. Liem byl teď 2 měsíce na soustředěním v Paříži. A momentálně se vrátil, aspoň doufám. Mám Liema moc ráda je hrozně fajn.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...