Dneska jsem se vzbudila dřív než Liem, šla jsem do kuchyně a šla si vzít jogurta s rohlíkem. „Konečně prázdniny." usmála jsem se a zaklonila hlavu. „Už nás čekají jenom párty." přišel Liem a prohrábl si vlasy. „To teda. Stačilo mi, jak jsi se zřídil s klukama v úterý." zamračila jsem se a dala si ruce na hruď. „To byla výjimka, teď to bude jenom horší." zasmál se. „No na to zapomeň!" poukázala jsem prstem a on se rozesmál.
„Ahoj, jste už vzhůru?" přišla Monika a za ní Dien. „Jojo, jsme v kuchyni." křičela jsem aby mě slyšeli. „Ahoj Moni, čus Diane." usmála jsem se a obejmula Moniku. „Čus kámo." řekl Liem. Dien jen kývl hlavou a šel si sednou. „A kde máte Owena?" sedla jsem si naproti Dienovy a Monika vedle mě. „Owen musel za rodičema. Vrátí se až zítra." řekla Monika a ukousla si z mého rohlíku. „A co máte dneska v plánu?" zeptal se Dien. „Já budu muset jet do tý opravny. Nasazovali mi nový pneumatiky a vylepšovali motor." řekl Liem a šel si pro housku. „No... Tak to půjdu stebou, můžu tě tam klidně vzít." nabídl Dien. „My by jsme mohly jít nakupovat ne? Jak je na tom Lena? Nebo Zoe?." řekla Monika a šla si pro vodu. „Jo, to by jsme mohly. Lena nemůže, včera mi psala, že bude muset na týden jet za rodičema a musí se zastavit za ségrou, ale co Zoe to nevím napíšu jí." zapla jsem mobil a začla psát Zoe jak je na tom z časem. „Tak holčičí nakupovačka jo? Jak vás to může bavit." pokroutil hlavou Liem.
„Taky to nechápu." přidal se Dien. „Heleď a pojede snáma ještě Hunter, jede si taky pro auto." řekl Liem. „Tak to možná pojede i Jacob." namítl Dien. „ Zoe může, tak za hodinu, tak to aby jsme sebou hodily." mrkla jsem na Moniku. „Heleďte, nepůjdeme společně na obět? Když nás jede hodně?" chytil mě za ramena Liem. S Monikou jsme kývlí. „Tak v 1 hodinu v restauraci u Dárlina?" řekla jsem a plácla ho přez záda. Kývl a já šla k sobě se oblíct a Monika šla udělat to samí.
Z pohledu Liema
Zatím co holky šli k sobě, mi šli s Dienem pro Huntera a Jacoba. „Čus kámo, tak jedem?" řekl jsem Hunterovy a křičel nahlas aby mě slyšel i Jacob. „No, jasně Jacobem už jedem." křičel Hunter na Jacoba. Ten hned přišel. Vzal klíče a zamknul.„Pojedeme mím autem. Jo a v 1 hodinu máme být v restauraci u Dárlina na oběd s holkama." dopověděl Dien. „S jakýma holkama?" zeptal se Jacob. „S Terkou a Monikou." odpověděl jsem. Nasedli jsme do auta a jely do autoservisu.
Z pohledu Terky
Kluci, už odešli a já šla do pokoje se oblíct. Dneska jsem si udělala vysoký culík a namazala jsi jen obličej. Na sebe jsem si vzala džínový kraťasy, k tomu bílí croptop a boty na podpatku. Sešla jsem dolů a bylo 10:47. Do kabelky jsem si vzala mobil, klíče, rtěnku a peněženku. Mezitím jsem psala ještě Zoe.Terka: Ahoj Zoe, za 10 min. Jsem u tebe, počkám na parkovišti.
Zoe: Ahoj jojo, počkám na vás před vchodem do baru.
Terka: ok
Šlehla jsem telefon do kabelky a šla zaťukat na Moniku. „Páni tobě to dneska sekne." usmála se Monika. „Ty vipadáš taky skvěle." ušklíbla jsem se na Moniku a ukázala na ní klíčky od auta. Monika to pochopila, proto zamkla byt a šla směrem auto.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...