kapitola 16

124 2 0
                                    

Do kina jsme jely každej vlastním autem byla to zábava, když před kino přijelo 6 závodních a rychlích aut. Všichni na nás zíraly a já zahlídla i Lucase, jak si nás s těma černýma brejlema prohlíží. Byl tak sexy, usmál se na mě a kousl se do rtu, šla jsem směrem k němu.

„Ahoj fešáku." usmála jsem se na něj a schovala si klíče do kabelky.

„Ahoj krásko." chytil mě za bok a zadíval se mi do očí.

„To tu budem na sebe jen tak koukat?" dala jsem si ruce na hruď a on se opřel o auto.

„Já bych dělal jiný věci, ale jsou tu lidi a tvůj brácha. Sluší ti to. Chytil mě kolem pasu a přitáhl si mě blíž k sobě. Byl to úžasný pocit, byl tak něžný a přitom byl jako drak.

„Nazdar 45." najednou přišel Liem.

„Nazdar Lieme" podíval se Lucas na Liema a já šla kousek stranou.

„Co ty tady kámo?" řekl Liem a podal ruku Lucasovi

„Šel jsem se podívat do kina potom včerejším tréningu." příjmul ruku a znovu se opřel o auto.

„Vy dva se znáte?" ukázala jsem na oba dva.

„Jo jasně hrajeme spolu v týmu!" zasmál se Liem.

„Ahoj." přišla Monika. Zamávala jsem jí a objala.

„Ahoj, jo ehm.... Lucasy tohle je Monika, támhle Jacob, Hunter a Owen." představila jsem je a oni si podali ruce, bavili se pořád o sportu takže si dost rozuměli.

Do kina jsme šli na:
PÁD LONDÝNA.
Seděla jsem vedle Moniky a Jacoba.

„Já půjdu pro popcorn chcete ho taky vzít?" zeptala jsem se a oni kývli.

„Počkej já ti půjdu pomoct." zvednul se Lucas, který seděl vedle Liema a Huntera.

„Dobře, tak pojď!" plácla jsem ho přez rameno a on mě chytil za bok.

Dobrý den co si dáte?" přistoupila k oknu nepříjemná holka, která mohla být tak o rok mladší než jsem já.

„Dobrý den dám si 7 krát popcorn." usmála jsem se na Lucase, který pochopil, že mu ho kupuju.

„V žádným případě to nebudeš platit." zasmál se a chytil mě za bok.

„Ale jo budu, doufam, že máš rád popcorn."

„Dobře takže 7 krát popcorn, ještě něco? Nebo tu budete ještě dlouho stát.?"

„Dejte nám k tomu jedno lízátko, který si nechte a netvařte se jako kdyby jste nás chtěla zastřelit. Díky." usmál se Lucas a ta prodavačka se konečně usmála.

„To bylo dobrý." usmála jsem se a přistoupila k čekacímu poli.

„Já jsem vždycky dobrej." hned co to dopověděl chytil mě za krk a pomalu mě políbil a pak už to bylo dravě, bylo mi úplně jedno, že na nás koukaj lidi, prostě jsem spolupracovala.

Po chvíli zavolali naší objednávku. Lucas mě chytil za ruku a mířil pro popcorn. Pak jsem si všimla, že na nás kouká Hunter se smutným výrazem.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat