kapitola 2

377 11 2
                                    

Ráno jsem vstávala poměrně brzo, už od 5 hodin nespím a jen chatuju s Monikou, která taky nespí. V 6:30 jsem vstala a šla do koupelny. Večer bylo hrozný horko, byla jsem celá spocená takže jsem se šla vysprchovat. Vyfénovala a vyžehlila jsem si vlasy a oblékla si modré kraťasy, černé tílko a přez to černou průhlednou blůzku.

Sešla jsem dolů a bylo 7:14. Mamka doma nebyla takže šla do práce určitě dřív. Vzala jsem si sýrovou housku, kterou jsem našla v lednici a šla na chvíli do obývacího pokoje. V 7:30 jsem si šla pro klíče od mého miláčka a šla si obout bíle konverzky. Vzala jsem si kabelku do, které jsem si vzala mobil, klíče od bytu a peněženku.

Ve škole se nic důležitého nedělo. Jen jsme koukaly na filmy a probíraly příští rok.

Ve 3 hodiny jsem chtěla jet do kavárny, ale ve skřínce jsem nechala mobil a tak jsem se musela pro něj vrátit.

Ve škole nikdo nebyl, nebo jsem si to aspoň myslela. Cestou zpátky jsem u skřínek narazila na nějakého kluka a schodila ho ma zem. „Moc se omlouvám, neviděla jsem tě promin. Není ti nic?" zeptala jsem se ho a sebrala mu telefon s klíčema, které upustil. „Ne to je dobrý, ale příště dávej pozor!" okřikl mě a zasmál se. „No jasně takže dobrý?" podala jsem mu ruku na omluvu. On jí přijal a krásně se na mě usmál. „Jsem Lucas, moc mě těší." usmál se a podal ruku. „Jsem Terka, taky mě teší." ruku jsem příjmula. „Tebe jsem tu ještě neviděla co tu děláš?" zeptala jsem se. „No jsem tady dalo by se říct novej. Příští rok jsem půjdu do čtvrťáku a tak jsem šel dát přihlášku už dneska." usmál se a poukázal na papíri. „Aha, to je skvělí taky půjdu teď do čtvrťáku." zasmála jsem se a on taky. „No nic už budu muset jít tak se měj hezky." usmála jsem se a pomalu odcházela. Jen mi zamával a pak už jsem ho neviděla.

Do kavárny jsem nakonec nejela, protože mi Lena psala, že je tam hrozně narváno, tak proto půjde domů. Tahle kavárna u Bílého Medvěda byla naše oblíbená, nikam jinam jsme nechodily, proto jsem nakonec jela domů taky. Doma jsem koukala na film a pak mi přišla esemeska od mamky ať sní nepočítám, že dneska přespí u kamarádky. Ve 12 jsem šla do sprchy a spát.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat