Když jsem se ráno probudila ucítila jsem velký tlakový nával na mě. Byl zrovna školní den a ponďělí. „Už jen 4 dny do prázdnin!" řekla jsem si pro sebe. Bylo přesně 7:02 když jsem stála před mojí velkou skříní plnou oblečení!. Stála jsem tam asi deset minut než jsem se dokázala rozhodnou co jsi vzít na sebe. „Tak a mám to!" Rozhodla jsem se. Vzala jsem si černé kraťasy s bílím tílkem a koženou bundou. Doplnila jsem můj autfit bílím šperkem kolem krku a velkým černým kloboukem. Bežela jsem do koupelny kde jsem si vyžehlila vlasy a vyčistila zuby. V kuchyni stála moje mamina a zrovna jsi nalévala kafe. „Chceš taky?" ukázala prstem na kafe. „Ano, děkuju." usmála jsem se a šla si sednou na barovou židly. „Už jse ti ozval Liem?." otázala jsem se. Liem byl můj starší bratr. „Ne ještě ne!" zamračila se a pak se usmála. „No nic už budu muset jet, tak Ahoj." zamávala jí a obejmula.
Jela jsem mím autem BMW černým. Ostatní říkají, že je to auto spíše pro kluky, ale je to můj miláček. Před školou stála moje nejlepší kamarádka Lena. „Ahoj Teri, ráda tě vidím." vipískla a nahodila ten svůj krásný úsměv. „Ahoj Leni, taky tě ráda vidím!" zakřičela jsem a obejmula jí. „Pojď půjdeme už dovnitř. Už jen 4 dny do prázdnin." nasadila vážný pohled. „Jo." usmála jsem se na ní a ona mi úsměv vrátila. „Ahoj Teri" vykřikli na mě asi čtyři hlasy najednou, když jsem vstoupila do třídy. Byli to mé spolužačky a zároveň kamarádky, které jsem měla hrozně moc ráda. Byla to Monika, Lucka, a Zoe. Hned ke mě přiběhly a já je postupně obejmula. Kluky jsem spíš pozdravila jen tak pohledem.
Po škole jsem se rozhodla, že půjdu s holkama do čajovny popovídat si o prázdninách atd. Bylo asi 7 hodin, když jsem přišla domů a mamka nikde. Moje mamka u mě bydlí už 3 měsíce, měla teď hodně starostí z rozvodem co jí opustil její přítel, kvůli mladší ženě. No spíše slečně. Z Liemem jsme tátu nikdy neviděli. Vlastně ani mamka, odešel když mě byli 3 roky a Liemovi 5 let. Od té doby se neviděli. Mamka řekla, že jsi najde něco svého, ale před týdnem se teprve rozvedla, takže neměla čas. Vlastně jí chápu, může tu být jak dlouho chce.
V 9 hodin jsem si pustila film a koukala se dokud nepřišla mamka. „Ahoj Terinko." usmála se, sedla si vedle mě na gauč a sundala si podpatky. Mamka je ředitelka jedné slavné firmy a je hodně uspěšná. Vidělává dost peněz takže se má dobře. „Ahoj." usmála jsem se. „Jsem hodně unavená půjdu do pokoje pro hosty, neboj už jsem koukala na nějaké byty." usmála se a pohladila mě. „Mě tu je stebou dobře, buť tu jak dlouho chceš." plácla jsem jí přez nohu a ona se začla smát. „Liem pořád nic? Až přijede vinadám mu." zamračila se a odešla do pokoje. V 10:21 jsem vypla televizi a šla směr pokoj. Cestou jsem nakoukla do pokoje kde teď spí mamka a zjistila, že už spí. Šla jsem rovnou do koupelny kde si hodila s rychlou sprchu a pak šla taky spát.
Tak a je tu nová kapitola, budu ráda za vaše názoru do komentáři doufám, že jsem vám můj příběh líbil❤❤❤
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...