Dorazily jsme na sedadla a já zahlídla (jak jinak) Ellis.
„Ona je snad všude."
pošeptala jsem to Monice do ucha a Jacob se začal smát.„No jo hned co jsi s Lucasem odešla, volal Ellis a zněj naštvaně" ukázal Jacob na přicházejícího Huntera s Ellis.
„Sednu si s Ellis jinam." podíval se na mě naštvaně a Ellis se usmívala.
„Nebojte budeme hned dole, jen aby jste nás neviděli se líbat." ušklíbla se Ellis.
„No jo to máš pravdu, nechceme vás vidět. Děkujeme si tak hodná!" ironicky jsem se zasmála a ušklíbla se.
Ellis se jen usmála a pak bez jakýho koliv slova odešla.„Ahoj můžu si k vám sednout? Všude už je plno." přišla k nám malá blondýnka s dlouhými vlasy, červenými kalhoty a bílou košilí.
„No jasně, zrovna jeden odešel, takže je tu místo." ukázal na sedadlo vedle něj.( Owen )
(Sěděl totiž Owen, blondýnka, Monika, Já, Jacob, Liem a Lucas)
„Já jsem Lia" usmála se na kluky, a na nás s Moni zamávala.
„Já jsem Owen, tohle jsou holky Monika a Terka." ukázal na nás a mi zamávali což nám oplatila.
„A tohle je Jacob, Liem a Lucas." taky na ně zamávali a já si všimla, že na mě Lucas pořád kouká.
Film byl super aspoň do té doby, než se mi chtělo na záchod.
„Sakra neměla jsem toho tolik vypít." zasmála jsem se a Monika přestala pít, čím se taky smála.
„Jdu na záchod." zvedla jsem se, což nikomu nevadilo seděli jsme úplně nahoře. Musela jsem se rozhodnout buť jít přez Moniku, Liu, Diena. Nebo přez kluky což jsem taky šla.
„Bacha Lieme." kopla jsem do něho
„Twl co děláš vždyť jsem se polil." hned co jsem ho viděla začala jsem se smát až se otáčeli lidi.
„Skvělý teď sis udělal ostudu." rozesmála jsem se ještě víc a proto mi Lucas zacpal pusu.
„Koukejte ten borec se polil." zakřičel Jacob a lidi se otočily
„Nekecej ty taky." hned co to Liem řekl polil Jacoba.
„Twl co děláš teď jsem se pochcal zase já, vždyť jsem teď mokrej." naštvaně křičel Jacob.
„Kluci nechte toho jste jako malý." upozornila je Monika.
„Musím na záchod." usmála jsem se na Lucase aby mě pustil.
„Mám jít stebou?" rozesmál se Lucas a přitom se kousl do rtu. Zakroutila jsem hlavou, že mi je to jedno a šla.
Vyšla jsem ze záchodu a tam stál Lucas opřenej o zábradlí.
„Ahoj počůránku." zasmál se
„Ahoj a neříkej mi tak." rozesmála jsem se a přišla k němu.
„A jak ti mám říkat? Lásko? Miláčku? Vrhači pití?" po tomhle slově jsme se oba rozesmáli.
„Miluju, když se směješ." zašeptal mi do ucha a pak se mi zahleděl do očí.
Byl od nás dost malý kousek. Lucas mě chytil za krk a políbil mě na něj a pak mě k sobě přitiskl. Nejdřív jsme se tam na sebe jen tak koukaly, ale pak mě Lucas rychle políbil, tak silně. Bylo to tak sexy, nejdřív jsme se líbali pomalu, ale pak zrychlily.„Ehm.." odkašlal si Hunter, když tam před náma stál.
„Chceš něco Huntere." zeptala jsem se ho a začla se líbat s Lucasem.
„Nedává vám tam film?" ukázal na dvěře a zamračil se.
„Huntere o co ti jde? Nečeká tam na tebe tvá přítelkyně?" nadzvedla jsem obočí a dala si ruce na hruď.
„Víte co? Půjdem všichni, než se tu poperete." usmál se Lucas a chytil mě za zápěstí.
„Jo jasně, teď utíkej." zasmál se Hunter a dal si ruce na hruď.
„Já neutíkám kámo, kdybych chtěl složím tě na zem a ty už s pomocí doktoru nevstaneš, nebudeš urážet Terku ani mě." mrknul na něj a šťouchl do něho. To bylo tak sexy, teď bych chtěla bejt v posteli. Hunter ho chtěl praštit, ale Lucas mu chytil ruku a strčil do něj.
„Nech toho a jdi si za Ellis." zakřičela jsem na něj a šla si sednou. Lucas šel za mnou a po chvíli vyšel i Hunter. Zase jsme si sedli každej na svý a nikdo to ani nespozoroval. Jen jsem na něj mrkla a sedla si.
„Aha." řekla jsem, když jsme viděla Owena s Liou. Všichni se na ně podívali a rozesmáli se potichu.
„Borec." plácl si Jacob s Liemem a Lucasem.
Po skončení kina, jsme se rozhodly, že půjdem do baru se napít. Už jsem měla v sobě 4 panáky a Monika 8.
„Tak holka by měla spomalit." řekla jsem Liemovi, kterej jí objednával dalšího.
„Nejseš už unavená.?" přišel ke mě Lucas a chytil mě za zadek.
„Nejsem dělala bych jiný věci." chytla jsem ho a začala ho líbat. Lucas mě chytil za nohy a přetáhl si mě přez rameno. On nepil, takže mohl řídit.
Zastavil před mím barákem, jak jsem mu ukázala. V bytě mě hodil na mojí postel a začal mě líbat a to dravě, což se mi moc líbilo a vzrušovalo mě mnohem víc. Pak mi sundal Tričko a kalhoty. Nejdřív jsem mu sundala tričko a kraťasy si sundal sám. Dělilo nás jen spodní prádlo, kterého se Lucas zbavil rychle.
„Zničil jsi mi moje oblíbené kalhotky." zasmála jsem když mi líbal krk.
„Škoda, jinak to nešlo." zasmál se a kousnul mě a já se znovu rozesmála.
Po dlouhé době líbání do mě Lucas vniknul, nejdřív bylo tempo pomalý a docela nepříjemný, ale pak Lucas zrychlil a to bylo vzrušující a nejlepší. Musím říct, že to byl ten nejlepší sex v mim životě a chci ho znovu. Celou dobu mě Lucas držel za ruce a líbal. Pak jsme jen leželi a bylo nám úplně jedno, že až přijde Liem uvidí nás a naše věci po celým bytě. Nakonec jsme usnuly.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...