kapitola 21

112 2 0
                                    

Ve 3 odpoledne jsme se rozhodly, že si všichni zajedem na oběd.

„Takže za 15 min. všichni dole u aut." zakřičel Jacob a všichni se šli oblíct, protože tu byli vestšinou v pyžamu.

Na sebe jsem si vzala černý kalhoty s dírami na kolenou a červeným croptopem. Rudě červenou rťenku a řetízek od Lucase.

Lucas jel taky domů, potřeboval se překvléknout.

„Můžu dál?" zaklepal mi na dveře Hunter.

„Jo pojď, co potřebuješ?" otočila jsem se zpátky na zrdcalo a upravovala si rťenku.

„Já jsem si všiml, že chodíš s Lucasem viď?" dal si ruce na hruď

„Ano chodíme proč? Ty máš Ellis ne?" otočila jsem se na něj a dala  si ruce na hruď

„Já no... Zase spolu jsme, ale nemá to smysl, nejspíš chce Lucase. Celá se po něm souká.!" dam si ruce na hruď a opřel se o dveře.

„Nech toho, Ellis leze po všech. Hlavně po nějakých pracháčích." ukázala jsem na něj prstem a opřela se na druhou stranu.

„Co tím naznačuješ? Že je semnou pro peníze? Sice mám na ůčtě nejspíš víc něž její fotr, ale taková není." zamračil se.

„Hele, já ti nic nenaznačuju já ti to říkám, proč jí teda, vždycky zajímá kolik máš na účtě? Hm.?." nad tohle odpovědí jsem se zasmála.

„Já nevím." kroutil hlavou.

„Tak už pojďte." křičel na nás ze zdola Liem.

„Už jdeme.! Zvaš to, máš na lepší." mrkla jsem na něj, chytla ho za ruku a táhla dolů.

„Tak a můžem, ostatní čekaj u aut." prohlídnul si nás Liem a pak zavřel dveře.

„Ten tvůj Lucas, je stebou, jenom pro potěšení,. Zvaš to, máš na lepší." ušklíbnul se a plácnul mě přez zadek.

„No jasně." zamračila jsem se a vyšla ze dveří.

Před autem stál Lucas. Byl tak hezkej, byl opřenej o červený BMW a stál tam opět s černými brýlemi.

„Ahoj, dneska jedeš semnou." otevřel mi dveře od auta.

„Dobře. Pěkný auto." zasmála jsem se a nasedla do auta.

„Já vím."  zasmál se Lucas.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat