Kluci šli zaplatit a my s holkama šli k autu.
„Tak asi jedem?" zeptala se Monika
„Jsem celkem unavená, chtěla bych ject domů." opřela jsem se o auto
„Tak jedem domů." otevřel mi dveře Hunter
„Prosím slečno." šibalsky se usmál
„Děkuji." políbila jsem Huntera a pak si šla sednout na místo spolujezce.
Přijely jsme před dům, rozloučily se a pak šli domů.
Doma jsem si dala sprchu a pak usnula.Probudila jsem se a Hunter nikde.
„Zlato? Kde jsi.?" křicela jsem
Ale žádná odpověď.
Koukla jsem se na mobil kolik je hodin a bylo 11:03Vylezla jsem s postele a šla jsm se podívat jestli není Hunter dole.
Přišla jsem do kuchyně kde byl vzkaz..Ahoj lásko, jel jsem k Mikesovi, potřebuje s něčím pomoc, vrátím se okolo 3 hodiny
„Tak to jsem asi sama doma teď." řekla jsem si pro sebe
Vzala jsem si misku, lupínky, mléko a sedla si ke stolu...
Vzala jsem si telefon a projížděla facebook, když mi někdo zavolal.
Byla to Monika.Monika: „Ahoj Teri, co pak děláš? Liem se má vrátit, až někdy k večeru, nechceš něco podniknout?"
Terka: „Ahojky, heleď budu ráda, Hunter taky není doma, takže nemám nic v plánu."
Monika: „Tak co kdyby jsme šli na oběd, pak by jsme mohly do centra nakoupit ještě něco na sebe, protože moc sportovního oblečení nemám a hlavně až pojedem s Liemem, tak aby jsme mu tam neudělali nějakou ostudu. Chápeš ne..?"
Terka: „To by bylo super...
Jsem ráda, že jsi zavolala, teď jsem si sice vzala lupínka, ale mám hroznej hlad.
Jo stejně jsem potřebovala do centra, takže by se mi to hodilo. Tak se sejdem ve 12:00 v restauraci u Beniho?"Monika: „jo dobře, tak teda ve 12:00. Heleď a taky ti příjde, že se Liem poslední dva dny chová dost zvláštně?"
Terka: „hele Hunter se včera taky choval nějak zvláštně, proberem u oběda juu?
Tak zatím pa."Položila jsem telefon a šla do sprchy abych se ještě opláchla, protože jsem byla spocená.
Přišlo mi, že se včera Hunter choval nějak divně, ale možná to bylo kvůli tomu, že jsme byli unavený.
Vylezla jsem ze sprchy s šla jsem se obléknout.
Vzala jsem si na sebe, černý roztrhaný kalhoty, bílé triko Levis a přez to černou koženou bundu.
Udělala jsem si vysoký drdol a nalíčila jsem se.
Bylo 11:55 když jsem si šla pro kabelku a klíče od auta.
Nasadila si černé Adidas boty, vzala si sluneční brýle a zamkla byt.Nasedla jsem do auta a jela do restaurace, která byla od mého bytu asi 3 kilometry.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...