kapitola 27

109 1 0
                                    

Jen na mě zíral a sledoval mě, jak jdu do koupelny.
Vešla jsem do koupelny zamkla a připravila si věci. Sundala si spodní prádlo a šla do sprchy. Moc dlouho jsem tam nebyla, nebylo mi moc dobře a bolela mě navíc hrozně hlava.

„Asi jsem to včera přehnala." řekla jsem si pro sebe nahlas.
Vyšla jsem z koupelny a zahlídla Huntera jen v kraťasech. Asi se sprchoval dole. Byl tak hezkej a já si opět všimla tý jizvy.

„Děkuju za oblečení." usmála jsem se a opřela se o zeď. Jenom jsem ho tam sledovala.

„Nemáš zač." otočil se a nasadil si tričko. Pak se opřel o zeď a sledoval mě. Asi 10 min. Jsme se na sebe usmívaly a dívaly si do očí.

„Sluší ti to když se usmíváš." šibalsky se na mě usmál

„Jinak jsem ošklivá?" provokovala jsem ho a prohlížela od hlavy až k patě.

„Ty víš, jak jsem to myslel." usmál se a pomalu šel ke mě.

„Ne to nevím." skousla jsem si ret a on se ke mě přiblížil. Chyběl od nás jen kousek. Pak si mě Hunter k sobě přitáhnul a pomalu mě chytil za boky. Byl to tak úžasnej pocit, naklonil se ke mě a chtěl mě políbit. Ale v tom momentu přišel Jacob.

„Nazdárek už jste vzhůru?" otevřel si Jacob a přišel s ostaníma. Odtáhla jsem se od Huntera zakřičela.

„Jojo, jsme v pokoji nahoře." vešla jsem ze dveří a oni se zašklebily. Všimla jsem si, že se Jacob drží z Lenou.

„Tak co hrdličky?" vyšel z pokoje Hunter

„Super noc." ušklíbnul se Jacob

„Se divim, že si to vůbec Lena pamatuje." dodal Owen

„Tohle si pamatuju." políbila Jacoba a já šla k nim dolů.

„No jo sluší vám to." obejmula jsem Lenu a ta mi zašeptala do ucha.  Děkuju si zlato. No nic já budu muset jít. Jo tady máš oblečení." políbila Jacoba a rozesmála se když mi podávala oblečení.

„Koukam, že jí to nevadilo." usmál se Dien.

„Jo já si ho půjčila od Huntera." otočila jsem se na něj a on se usmál. Bylo vidět, že byl docela sklamanej. Nevím proč, ale já taky. Asi vím co by se stalo kdyby nepřišli nevím, ale nelitovala bych toho.

„Tak já du odvíst Lenu. Měj te se tu a uvidíme se ehm. Odpoledne na náměstí." usmál se. Otočily se a on ještě ukazal na znamění, že Lena o tom neví a že jí to říkat nebude.

„Ahoj lidi." přišel Liem s Monikou

„Ahoj, tak co včerejšek?" rozesmála jsem se a ostatní semnou.

„Dobrý až na to, že někdo řval po barákem ať jde domě že je kurva, ale jinak skvělý." usmál se a nejspíš nevěděl, že jsem to byla já. Monika to věděla proto na mě mrkla. Pak jsem se koukla na Huntera a ukazala na něj znamení ať nic Liemovy neříká. Kývnul, že nic neřekne a pak jsem šla k sobě domů jako ostatní.

„Přisla jsem do bytu a tam si vzala telefon a přečetla si zprávy od Lucase.

„Ahoj zlato, dneska mi není moc dobře proto na oběd nepůjdem a na závody nemusíš zmáknu to levou zadní.💖😘

Na tuhle zprávu jsem neodpovídala. Bylo to nějaký divný. Překvapím ho až půjdu za ním. Když jsme byli minule na obědě vysvětlil mi kde bydlí, tak to vím.
Šla jsem ještě k Owenovi, Dienovi a Monice domů pomoct s úklidem.

„No páni, já vám přišla pomoct, ale koukám, že není třeba." dala jsem si ruce na hruď a všimla si, že je tu i Liem a Hunter

„No jo Monika si mákla." chytil Liem za boky Moniku.

„Co hodláte dělat odpoledne?." zeptal se nás Dien a sednul si na gauč.

„Já pojedu za Lucasem se podívat preh mu není dobře a je nějakej divnej psal mi, že ať na ty závody nechodím. Tak se tam jenom stavím."
mrkla jsem na Liema a přitom se podívala na smutnej výraz Huntera

„Já tě tam můžu hodit, říkal mi kde bydlí a navíc kousek od něho je obchod. Potřebuji tam zajít, můžeš mi pak klidně pomoct." strčil do mě a usmál se

„Tak dobře děkuju." mrkla se na něj a naoplátku do něj strčila.

„A pak by jsme se sešly na náměstí. Půjdem na trhy. Bývaj tam hezké věci." namítla Monika a mi souhlasily

„Tak já napíšu Jacobovi ať čeká na náměstí." vytáhl Liem mobil a začal psát

„Tak vyrazíme tak za 30 min.?" zeptal se mě Hunter a já přikývla. Ostatní se tak nějak rozešly domů a já taky. Šel semnou Liem, že si hodí sprchu a pak příjde pro Moniku.

Šla jsem do pokoje a koukla kolik je hodin. Bylo 11:23.
Šla jsem do koupelny a tam si vyžehlila vlasy a stáhla do culíku, nanesla make-up a červenou rťenku. Venku bylo asi 30°C. Na sebe jsem si vzala modrý rostrhaný džíny a bílí croptop.

Najednou mi přišla zpráva od Huntera

Čekám u auta😉

Vzala si kabelku, červené podpatky a šla pomalu ke dveřím.

„Ty jo sluší ti to ségra." dal mi pusu na tvář Liem

Vyšla jsem ze dveří a šla k autu. Zahlídla jsem Huntera opřenýho o auto a s hnědými brejlemi, který mu moc slušeli.

„Sluší ti to. Docela Lucasovi závidim." usmál se Hunter a otevřel mi dveře od auta

„Budeš tam dlouho? Já jenom jestli mám jít stebou a nebo čekat v autě." mrknul na mě Hunter

„Dlouho tam nebudu klidně pojď semnou. Stejně by jsi v autě nevydržel." usmála jsem se a sledovala Huntera, kterej se na mě každou chvíli koukal.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat