„Zlato co bych?" hezky se na mě podíval a chytil mě za ruku. Otočila jsem ji na to tetování a řekla.
„Ty obchoduješ s Panem Vidrmanem? Já promiň, ale budeš mít problémi a to velký problémi." kousla jsem se do rtu a chytla se za hlavu.
„Já vím, ale stačí vyhrát velkej zápas a dostanu 2 MEGA a já to dokážu." mrknul na mě a políbil mě.
„Ty to zvládneš, viděl jsem tě jezdit, seš dobrej." podal mu ruku Liem a Lucas jí přijmul
„Díky, musím to dát, mýho bráchu tak přesunou do jiního týmu a to budu nejšťastnější." chytnul se za vlasy a snažil se nepanikařit.
„Tvůj brácha je tam u nich vězněm viď?" kývla jsem hlavou
„Jo, jak to, že se v tom vyznáte?" zeptal se a dal si ruce na hruď.
„No... Liem s Jacobem v tom jeli taky a já s Moni taky, což se teď Liem dozvěděl!" chytla jsem se znovu za hlavu.
„Cože zbláznila si se? Ty jsi jezdila za něho? Vždyť je to nebezpečný. Já tě fakt miluju!" přišel ke mě Lucas a začal mě hodně líbat.
„Já tebe taky." pošeptala jsem mu do ucha
„Já to, ale vim proto jsem ti....... Ti víš co. Došlo mi to nejsem blbej." přišel ke mě Liem a obejmul mě. Pak šel k Monice a políbil jí.
„Jak to, že jsi tam vůbec začal?" dala jsem si ruce na hruď a přitom koukala na tetování.
„Potřeboval jsem peníze a brácha tam už byl, tak jsem neměl jak jinak... Chtěl jsem ti všechno říct až by to skončilo." usmál se a tetováni ukázal.
„Co všechno?" zajímalo Moniku
„A proč ti nepomohly rodiče." zeptala jsem se Lucase, který se na mě otočil.
„Aha." řekl Liem a zdřejmě všechno pochopil.
„Teri víš, já nemám rodiče, mám jen bráchu a strejdu, máminy bráchu. Jeli jsme jednou jako rodina na oslavu a pak do nás narazil silnou ránou kamión a pak z druhý strany taky. Jeli jsme tenkrát v limuzíně. Všichni kromě nás 3 a ještě babičky umřely."
hned jak to dořekl jsem se chytla za srdce a sedla si, Lucas při té spomínce skoro brečel. To je hrozný, tohle mi řekl aby předemnou neměl žádná tajemství.„To je hrozný, ale máš ještě nás a hlavně mě." šla jsem k němu a začala ho líbat, on spolupracoval.
Chytil mě za boky, potom za nohy a odnesl mě do postele. Byl tak něžnej a tak sladkej a SEXY jo hrozně SEXY. Užívala jsem si každej moment tohole SEXU byl to ten nejdravější co jsem znala, takovej ještě nebyl a já poznala jeho dravou stránku.
Tričko do slova rozthal vůbec se sním nepáral, kalhotky sundal rychle, ale opatrně no a podprsenku mi nejdřív nechal a pak jí jednou rukou během 1 vteřiny sundal. Byl to opravdu nejlepší a nejdelší SEX.
Byla asi 1 hodina odpoledne.
„V kolik máš vlastně ten závod?" otočila jsem se něj a on mě začal znova líbat
„V 10 hodin večer si to jen projedu a pak ve 12 začínáme natvrdo." řekl a přitiskl si mě blíž k tělu.
Byl to krásnek pocit ležet vedle něj.„Chci ject stebou." nad touhle otázkou se leknul a pak popřemýšlel
„Seš si jistá, že chceš ject?" zeptal se mě a kousnul mě přitom do krku, který pak líbal.
„Ano jsem si jistá." odpověd nečekal, ale pak souhlasil.
„Já jedu taky a Hunter taky." vrazily do pokoje všichni 4.
„Co tady děláte.?" křičela jsem ponich.
„Co na ně čumíte vypadněte. Sorry myslel jsem, že budete pod dekou oblečení!" zasmál se
„Jo tak odteď spím stvou sestrou oblečenej." zakril mě a vzal si boxerky a tričko. Já si oblíkla černý croptop a černý kraťásky.
„Seš tak sexy." kousl se do rtu a políbil mě.
„Kdo všechno chce ject? Už jsou volný jen 3 místa." zasmál se a višli jsme za nimi do obýváku.
„Pojedu já, Hunter a asi Jacob." ukázal na ně Liem
„Víte, že to bude nebezpečný, že jo? Můžete umřít." zasmál se Lucas
„Kámo nezapoměn na to, že jsme to jezdily všichni, jinak by jsme tu nebyli." stoupnul si Jacob.
„Tenhle konečnej závod jsme jeli všichni a všichni vyhráli, protože musely a ty taky musíš." stoupnul si Hunter.
„Twl já vás neznám a máte takovou starost, vás si budu vážit." naklonil se a obejmul mě.
„To taky váž, mi víme jaký to je a ty taky, držíme všichni spolu." stoupnul si Owen s Dienem
„Jo Owen má pravdu." přikývk Dien
„No nekoukej i holky to zvládly." stoupla si Monika a obejmula mě.
„Tak fajn." dal do prostřed Lucas ruku a mi jí dali taky
„To dáme." zakřičel Liem.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...