Z pohledu Liema
V baru jsme se docela zakecal s Monikou, když Terka byla bůh ví kde. Povídaly jsme si a pak spolu tancovaly a zpívaly. S Monikou je opravdu sranda. Byli 3 ráno, když jsme dorazily k nám a Terka asi nebyla doma. Začal jsem Moniku líbat a ona se přidala, následovala předehra a pak jsem do ní vniknul, křičela na celej pokoj což se mi líbilo, mám rád holky co se nestidí a to je třeba Monika.Z pohledu Terky
Ráno jsem se vzbudila a Lucas nikde, bylo tu jeho tričko a kraťasy, ale on nikde. Oblíkla jsem na sebe dlohý tričko kalhotky a šla dolů. Sešla jsem dolů a viděla se Lucase smát.„Čemu se směješ? Twl.!" vykřikla jsem když jsem viděla Lucase na gauči a vedle něj jen ve spodním prádle Monika.
„Monika?" ukázala jsem na ně a Lucas se začal smát.
„Nazdar Terko, já...." najednou se vzbudil I Liem.
„Nazdárek." poškrábal se Liem na hlavě.
„Ty mi děláš do mý kamarádky? Jsi borec!" plácla jsem si snim a on políbil Moniku. Což udělal i Lucas.
„My si večer nevšimly, že tu jste." usmála se Monika a Lucas se rozesmál.
„Večer bylo ráno kotě." podotknul Liem a políbil jí.
„V těch boxerkách ti to sluší, ale víc bez nich." kousla jsem se do rtu a on se zamračil. Ráda ho provokuju.
„Takže lidi mi máme nahoře něco rozdělaního takže se tu mějte." Lucas mě chytil přez rameno a cupital semnou do pokoje, já jen viděla jak se Liem s Monikou smějou a pak něco řeší pod dekou😂
„Já myslela, že to neuděláš?!" usmála jsem se a pak se začla smát když mě lochtal. Po chvíli jsme se začali líbat a užívat si další skvělej sex, popravdě mi bylo jednou, že mě dole uslyší, ale já je slyšela.
Po skončení jsem šla do sprchy společne s Lucasem. Já ho prostě miluju.
„Miluju tě." pošeptala jsem mu do ucha.
„Já tě taky miluju." usmál se a já se kousla do rtu.
Lucasovi jsem půjčila brachovo tričko a kraťasy pro doma co jsem mu prala.
„Liemovi to vadit nebude." usmála jsem se.
Lucas šel dolů a zamnou nahoru šla Monika.„Ahoj, promiň půjčila by jsi mi triko? Liem mi ho včera roztrhal a já nechci jít přez byt nahá, navíc tak Owen asi má Liu." rozesmála se Monika a já taky.
„Ty na mě nejsi naštvaná?" zeptala se mě Monika.
„Vždycky jsem říkala, že nebude spát s mímy kamarádkami, ale ty jsi hrozně fajn tak ať, ale musím tě varovat je to blbec." rozesmálu jsme se a já dala Monice černý tričko s nápisem JSEM NEJLEPŠÍ.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...