kapitola 6

205 3 0
                                    

Dneska jsem vstala docela brzo, už od 4 jsem vzhůru a nemůžu spát. Vstala jsem z postele a šla jsi vyžehlit vlasy. Už mě ty vlasy opravdu vadí. „Ségra dělej, už jseš tam moc dlouho. Já se potřebuju taky přichystat!" bušil mi na dveře. „Jo, už půjdu abys ses nezbláznil" otevřela jsem dveře a začla se smát. Sták tam jen v boxerkách a měl na mále aby se nepočůral. „Ty seš svině co?!" zamračil se a šel se zamknout do koupelny.

Na sebe jsem si vzala černé kožené legíny, bílé tílko, přez to modrou blůzku a boty na podpatku. „Dáš si snídani?" otočil se na mě Liem a poukázal na palačinky. „Ty jsi dělal palačinky?" sedla jsem si a vzala si jednu palačinku. „Ne, to přinesla Monika, Dien prej nemohl spát, tak začal vařit. Už jsi mě někdy viděla vařit?" usmál se a plácl se přez čelo. „Koukam, že jsi se vůbec nezměnil." vztala jsem ze židle a šla k umivadlu. „Pojedeš dneska semnou autem? Pojede ještě Monika." ukázala jsem na klíčky od auta. „Jo, ale pojede asi i Hunter, má auto v opravně." utřel jsi pusu a šel napsat Hunterovi. „Jo, tak můžem jet?" odložil telefon Liem. Jen jsem přikývla a šla jsi pro bundu. Pak jsme šli pro Huntera a Moniku a mohli vyrazit. Ve škole nebylo nic důležitého. Normální rozloučení a skládání přísahy, že se o prázdninách nezabijeme. Cestou ze školy jsem se s Lenou stavila v kavárně na kafe. Probíraly jsme co budem dělat o prázdninách atd. Pak jsem jela domů a šla si lehnout ani nevím kdy přišel Liem, ale prí budou zítra oslavovat začátek prázdnin za 3 měsíce má prý nastoupit do práce jako profesionální ragbyosta.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat