kapitola 25

115 1 0
                                    

Šla jsem si do bytu pro pyžamo a něco na převlečení. Šla jsem do kuchyně a uviděla tam vodku a Jacka Denielse.

„No.. Když už dneska spim u nich? Ale nesmím se opít zítra má Lucas ten závod!." koukala jsem jsem na flašky a přitom přemýšlela. Nakonec jsem flašky vzala a cupitala ke klukům. Lena mi psala, že příjde.

„Tak Lena je tu za 20min." zakřičela jsem na kluky, když jsem vešla do bytu.

„Tak super, kluci tu jsou za chvíli a příjde i Tia." usmál s Owen

„Tak to jo, vzala jsem nějaký to pití. Snad se bude hodit." podala jsem mu 2 flašky.

„Jo, ty se budou hodit nějaká vodku tu je, ale zásoby jsou přece důležitý." obejmul mě Owen a hodil je Dienovi, kterej akorát přicházel.

„Čus tak jsem tady." zakřičela Lena a vlezla do bytu.

„Ahoj," pozdravily jsme se a ona nám předala nějaké chlebíčky a cukrovinky.

„Ty seš nejlepší." přišel Jacob a vzal si čokoládu.

„Já vím." usmála se a mrkla na mě.

„Nazdárek." přišel Hunter a plácnul mě přez zadek. Prostě jsem se zasmála a ostatní taky

„A kde máte Moniku s Liemem?." dala si ruce na hruď. Lena nevěděla, že jsou spolu a tak jí čekalo překvapení

„Řádí v posteli." rozesmál se Dien.

„Jo jasně." neveřila Dienovi Lena

„Fakt. Jsou spolu a zrovna před chvílí zamknul Liem byt. Jenomže já nechala klícě doma takže smůla." zamračila jsem se

„Tak to bych do nich neřekla. Ty seš vůl co?" rozesmála se Lena.

„Počkejte už je tu Tia." strčil do nás když odcházel Owen.

„Tia? Kdo to je?." zeptala se nás Lena

„Owenovo přítelkyně." mrkla jsem na ní

„Ahoj lidičky." přišel Owen s Tiou. Byla hezky oblečená, klasický černý kalhoty a černé tričko. Vlasy měla v culíku a načechraného. Měla jen řasenku s make-apem a řetízek.

„Sluší ti to." dal pusu Owen Tie.

„Vy jste sladsctí, ale pojďte si dát něco dobrýho." ukázal Hunter na flašku a dort, který přinesl.

„Já jsem taky něco přinesla." ukázala na tašku a zní vytáhla krémové buchty s čokoládou.

„Ježiš ty seš boží." řekly jsme nastejno z Lenou.

„Vy máte tohle rádi?" zeptala se nás a usmála se.

„Že váháš, tohle milujou." dodal Hunter a podal nám skleničky. S Lenou jsme jen přikyvli a vzali si skleničku.

„Tak jdeme pít?" zeptala jsem se a ukázala na pití.
Hunter nám nalil vodku a pak ještě 4 krát. Neboť spíš víckrát. Povídali jsme si atd.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat