„Je to překrásný." obejmula jsem ho.
„No a co budem teď dělat?" chytil mě za boky a dal mi pusu
„Já bych měla nápad." usmála jsem se a dala pusu Hunterovi. Vzal mě za krk a začal mi ho líbat. Po chvíli se přemýstil na rty a něžně je líbal. Chytil mě za boky a zvednul mě na kuchyňskou linku, kde mi roztáhnul nohy a začal mě znova líbat. Sundal mi tričko a zároveň mě sundal z kuchyňský linky. Sundala jsem mu tričko a on si mě vzal do náruče.
Líbali jsme se a pomalu směřovaly k naší nový ložnici.
Na schodech si sundal boty a já udělala to samí. V ložnici mě hodil na naší novou postel, která byla pohodlná.
Sundal mi kalhoty a po chvíli si je taky sundal. Líbal mi krk, rty, zase krk a pak mi sundal kalhotky. Nějakou dobu mi dráždil klitoris a pak mě znovu líbal. Kývla jsem na něj souhlasem aby do mě vniknul. Byl opatrný, ale pak začal zrychlovat a mě se zároveň zrychloval tep, tudíž i dech. Začla jsem oddychovat rychleji a nahlas. Po chvíli byl jak drak. Něžnej, ale i drsnej. Po nějaké době jsme se udělaly oba dva na stejno a pak vyčerpáním usnuly.Probudila jsem se do slunečního rána a Hunter nikde!. Promnula jsem si oči a pak se posadila.
Prohlížela jsem si ložnici, která byla prostě nádherně zařízena. Vůbec nic bych na ní nezměnila. Uviděla jsem i tu mojí novou skříň, která jsem vzhledově pasovala.Najednou jsem uslyšela sprchu a Huntera, jak si pobrukuje melodii písničky.
Protáhla jsem se v posteli a zabořila se do ní a užívala si vůni a Hunterovo hlas.Po 5 min. se ozvalo.
„Tak ty už jsi vzhůru?." vyšel ze dveří Hunter a šibalsky se usmál.
"Jasně, že jo. Čekám tu na tebe." šibalsky jsem se usmála a odkryla se.
„Dobře." skočil na mě Hunter a já se neubránila smíchu.
Doslova mě zalehl. Chvíli jsme se na sebe jen koukali a pak se naše rty spojily.
Líbali jsme se hodně a dravě. Pak mi Hunter sundal tričko a přilepil se na mě s tím jeho polo mokrým tělem.
Sundala jsem mu ručník co mě okolo jeho kamarádovi a odhodila ho co nejdál. Hunter se přesunul na mí břicho a pak na mojí mušličku, prohýbala jsem se v zádech a hodně sténala.
Pak se mi zahleděl do očí a začal mě líbat, po chvíli do mě vniknul. Nejdřív to bylo takové pomalé tempo, ale pak přišla ta chvíle kdy jsem začla křičet jeho jméno a užívala si tu slast a pak to přišlo! Udělali jsme se oba dva a pak zase ulehly vyčerpáním.„Budu se divit, jestli nás ostatní neslyšely." rozesmál se a já si na něho nahá lehla
„Co budem dneska dělat?" zeptala jsem se ho a on mě vysunul víš aby mi se mi zahleděl do očí.
„Mohly by jsme jít ještě něco dokoupit do kuchyně, žádný jidlo tu není a moc nádobí taky ne, to mluvím i o koupelně." usmál se a pak mě chytil kolem krku a začal ho líbat
„Víš já potom co mi umřeli rodiče, zdědil jsem hodně peněz a možná proto semnou Ellis byla." zasmál se a převalil nás a proto jsem byla pod ním.
„To jsem nevěděla, ale zapoměň že budeš všechno platit ty já mám na účtě taky docela dost peněz." ukázala jsem prsteníčkem a pak ho hladila po zádech.
„Já věděl, že to řekneš a proto tě miluju." políbil mě a šli jsme se osprchovat
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...