kapitola 45

142 3 7
                                    

Zatímco jsme vedle sebe jenom, tak leželi přemýšlela jsem o zítřku. Jelikož do bráchovo týmu chodí i Lucas, určitě se tam potkáme a Ellis tam bude taky.

Bylo asi půl jedný ráno, když jsme si s Hunterem řekli dobrou noc. Hunter mě objal a nakonec jsme oba dva usnuli.

"Teri..." dal mi pusu na tvář Hunter aby mě vzbudil

"Ahoj, kolik je hodin?" Otočila jsem se už na oblečeného Huntera

"Je přesně 7:10, jedu s klukama ještě natankovat aura, aby jsme tam potom nemuseli tankovat, protože to tam bude určitě aspoň o půlku dražší ."

"Jo, dobře stejně budu už muset vylézt. Budu muset do sprchy." Dala jsem mu pusu

"Tak se sejdeme v půl desáté před barákem jo? A ještě něco, ani nevíš jak jsi roztomilá, když spíš " mrknul na mě a začal mě líbat

"Tak už jdi, nebo tě do sprchy vezmu sebou" šibalsky jsem se na něj podívala

Vzal si klíče od auta a už byl v tahu.

Vylezla jsem s postele a mířila si to rovnou do sprchy. Byla jsem celkem dost unavená, takže to byla docela dost dlouhá sprcha. Vylezla jsem s vany a šla se lehce nalíčit. Nanesla jsme lehce make'up, řasenku, upravila si obočí a udělala jsem si vysoký obyčejný culík.

Došla jsem do ložnice a vzala si oblečení co jsem měla připravený na dnešek. Jelikož mám toho dost zabaleno, tak i tak je skříň plná. Vzala jsem si na sebe čistě bílé tričko, Adidas mikinu a tepláky, k tomu bílé Nike boty a hodinky

 Vzala jsem si na sebe čistě bílé tričko, Adidas mikinu a tepláky, k tomu bílé Nike boty a hodinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo asi devět hodin, když jsem si vzala s ledničky jogurt a šla si sednou na gauč.

Psala mi Monika, že vůbec nestíhá a ještě je v pyžamu, takže jsem se dost nasmála.

Pohled Huntera
Vzbudil jsem se a šel se osprchovat. Vzal si na sebe bílé tričko a teplákové šedé kraťasy. Psal mi Liem, že ten dnešek platí a sejdeme se v půl osmé na benzíně. Bylo 7:09 když jsem šel vzbudit Terku. Byla hrozně roztomilá, jak spala.

S Terkou jsem se rozloučil, vzal klíče od auta a vyšel ven. Nasedl jsem do auta a jel na benzínu, která od tud trvá asi 10 minut..

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat