kapitola 12

135 1 0
                                    

Na sebe jsem si vzala, bílí croptop, černý kraťasy, řetízek od Lucase, hodinky a černý klobouk. Nanesla jsem řasenku a rudou červenou rťenku. Vzala jsem si malou kabelku, do který jsem si vzala klíče, peněženku, řasenku, rťenku a mobil
Bylo 10:45. Když jsem odcházela z pokoje.

„Jo, Lieme budeš dneska okolo 12-13 hodiny doma?" zeptala jsem se ho a on jen zíral. „Ne nebudu proč?" dal jsi ruce na hruď a nasadil vážný pohled. „Objednala jsem si novou skříň a já nebudu doma takže nevím jak to udělám". Dodala jsem a upravila si klobouk. „Já budu doma, tak jim otevřu a pomůžu, určitě to budou montovat tak když to bude do 2 hodin hotový?" upravil si vlasy a usmál se. „To je skvělí, moc děkuju. Psali, že ve 12 hodin tady budou a v 1 hodinu to bude hotový." vypískla jsem a odešla.

Z pohledu Huntera
Byl jsem rád, že jí můžu pomoct. Dneska jsem si uvědomil, že rozchod z Ellis nějak vážně neberu. Vlastně něco k Terce cítím, je hezká, srandovný a vkus na oblečení opravdu má.

„Nezírej na ní." okřikl mě Liem. „Proč, smiř se stím, že máš sexy ségru." rozesmál jsem se a Liem po mě hodil rohlík. Neměl rád, když někdo na ní zíral. Jednou Diem plácl Terku přez zadek a když to viděl natáhl mu jednu do nosu, až mu tekla krev, ale nepamatoval si to, protože byl opilej.

Z pohledu Terky
Jela jsem docela pozdě bylo 11:15, když jsem nasedala do auta. Ve městě byl velikej provoz, takže jsem nemohla ani zaparkovat.

Vešla jsem do centra, poupravila si klobouk, vytáhla mobil a bylo 11:35. „Tady se někdo zdržil, trvalo ti líčení hodinu?" zasmál se a prohrábl si vlasy. „No jasně, jen byl velkej provoz." usmála jsem se a dala si ruce v bok. „Tak já to zdržení nebudu nějak hrotit, kvůli tomu sladkýmu usměvu." šibalsky se usmál, chytil mě za bok a táhl k restauraci.

Oběd byl skvělej povídali jsme si o těch blbostech atd. A najednou mu zazvonil mobil. „Halo?" zeptal se a zamračil se. „Dobrý den, jasně sejdem se." dál už nic neříkal a položil telefon. „Promiň" omluvil se a zandal telefon do kapsy. Jen jsem se usmála a prohrábla si vlasy a klobouk si nasadila. „Omlouvám se, ale už budu muset jít. Odvezl bych tě, ale ty máš vlastní auto takže..." usmál se a zatvářil se vážně. „No jo, nejsem přítěží." usmála se vzala si kabelku. „Ty?! Nikdy." mrknul na mě a šel zaplatit. Rozloučily jsme se a každej šel k vlastnímu autu.

Bylo 14:20 a zápas měl začít ve 3 hodiny, takže jsem krásně stíhala. Ještě jsem zajela domů, hodila sprchu a převlékla se do něčeho sportovního. Vzala jsem si modrý kraťasy a černý tílko a tenisky. Šla jsem do pokoje kde byla už skříň byla na místě kde měla být. Byla ještě větší než jsem si myslela. Štěstí, že jsem vyměřovala o něco větší místo. Seběhla jsem dolů, vzala klíče a jela do haly.

Bylo 14:53 když jsem si sedla na tribunu. Zahlédla jsem kluky když se šli proběhnout a ostatní začaly křičet, ale hodně křičet. Jedna holka si i sundala tričko a běžela za nima a proto jí odvedli. „Blbka." řekla jsem a zasmála se. Zahlédla jsem Owena jak se dívá na nějakou holku. Kdo by to řekl byla to Lena. „Cože? Lena? Co ta tady dělá." divila jsem se a mluvila nahlas. Nikdo mě nemohl slyšet. A nakonec jí zamával. A já ještě zahlédla Ellis. Posílala Hunterovi pusu, ale on jí nevnímal. Pak mě ale zahlédl Owen a ukázal na mě a Hunter si mě všiml. Zamávala jsem jim a oni mi to oplatili. A Ellis znehybněla a zamračila se na mě.

Pak, ale udělala to čím mě naštvala. Seběhla dolů, když západ začal a běžela k Hunterovi. Přiběhla k němu podívala se na mě což Hunter zaregistroval, skočila na něho a pořádně ho líbala. Hunter si to zřejmě užíval, než mě zahlédl a pak přestal. Ellis se škodolibě zasmála a šla si sednout. Po 2 min. ke mě přišla Lena.

„Ahoj já nevěděla, že tu budeš." obejmula mě a sedla si vedle mě. „Ahoj, já myslela, že jsi měla být u rodiču?" usmála jsem se a hodila si přez ní nohy, ona se zasmála a hodila přez mě taky nohu.

Zápas skončil a kluci vyhráli 45:43 bylo to ufous. Tyhle soupeři byli vždycky těžký a dneska je kluci porazily. Odešla jsem z hally a zahlédla Owena s Hunterem, šla jsem směrem k nim s Lenou.

„Ahoj, hráli jste skvěle" podívala jsem se na Owena a obejmula ho a Lena udělala to samí. „Miláčku, tak jdeme do toho kina?" přišla k nám a obejmula ho a slovo kino zdůraznila. Pak mu jen něco šeptala a odešla. Rozloučila jsem se s Owenem a Lenou a šla k autu, pak jsem zahlédla Huntera, který se na mě díval. Nastoupila jsem do auta a odjela.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat