Po 5min. přišla Monika a mi jí všechno řekly, spíš kluci nenechaly mě mluvit. „To je skvělí, ale chci taky závodit!" dupla si nohou což mě rozesmálo, když jsem přicházela z kuchyně. „Ne! V žádným případě!" dal si ruce na hruď Liem.
„Vždyť to s Terkou umíme, jen jste nás nikdy neviděli! Už jsme závodily" tohle dopověděla a chytla se za pusu. Tohle neměl nikdo vědět, jezdily jsme občas závody a vyhrávali je, ale kdyby to zjistily kluci zabily by nás a teď to ví.
„Cože?" vykřikl Dien a Liem se na mě hnusně a naštvaně podíval. „Samostřejmě to Monika myslela, jako ironii aby jste nás nechali jezdit naletěli jste." snažila jsem se to skrýt za usměv a Monika se přidala.
„Jo, vy všemu hned věříte!" snažila se smát. „Tak dost!" zakřičel Liem, až jsme se všichni lekly, dokonce šel Owen od Liema. „To si děláte pr**l, jasně jsme vám řekli, že jezdit nebudete, už před 2 rokama. Jak dlouhou už jezdíte hm?" zamračil se a pořád křičel. Monika šla ke mě a měla slzy v očích což já skoro taky. „No bude to asi 3 roky." dodala jsem a Liem šel ke mě, ale Owen ho zatáhnul.
„Klid kámo, tyhle hádky nic nevyřeší!" pořád ho držel, ale Liem se vytrhnul. „3 roky? Vždyť bys ses mohla zabít. Seš kráva?" zakřičel a mě bolelo u srdce.
„Dost Lieme to stačí nech jí být!" zakřičela Monika. „Vždyť ty děláš to samí?! Nestarej se o mě, když budu chtít závodit tak budu." než jsem to dořekla Liem mi vrazil facku do tváře, ale pořádnou až jsem spadla na poličku.
„Ty debile ses úplně zbláznil? Vždyť je to holka a navíc tvoje ségra víš jakou tam bude mít modřinu?" chytnul ho Owen a strčil ho na gauč a Dien běžel k nám.
„To bude pořádná modřina" skusil me zvednout. „Au" řekla jsem až mi tekly slzy. „Promiň máš to hodně citlivý.!" já se usmála a šla do pokoje.
„Terko promiň já..." nedořekl to a Monika ho přerušila. „Nech jí bejt nebo ti jí taky vrazim.". „Taky by si jí zasloužil!" dodal Dien.
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...