kapitola 30

113 1 0
                                    

Víš co? Můžu zařídit aby jsi tu ležela sním. Jestli chceš" pohladila mě a já jí obejmula.

Paní doktorka to opravdu zařídila. Mezitím tu byli ještě ostaní. Zjistila jsem že to ragby odložily a proto se tam jede za 2 týdny. Mezitím tu byla i mamka, byla hrozně ráda, že jsem vůbec naživu. Když odešla byla jsem unavená a tak nsem šla spát.

Druhý den mě probudila sestřička a podala mi snídani. Měla jsem rohlík se sýrem a udělali mi kakao. Každou středu prej dělají kakao. Celý dopoledne jsem nedělala nic jen ležela a dívala se na Huntera.

Byli asi 2 hodiny, když jsem uslyšela svoje jméno a to mě probudilo.

„Kde je Terka." sotva mluvil Hunter

„Huntere!" otočila jsem se a usmála se.

Z pohledu Huntera
Probudil jsem se v nemocnici. Řekly mi všechno co stalo a já si uvědomil, že mi někdo chybí. Byla to Terka, začal jsem křičet její jméno a najednou se otočila a já byl celej šťastnej.

„Huntere." otočila se a usmála se

Najednou, ale omdlela a bolestí křičela.

„Pomoct Huntere." to je to poslední co řekla než omdlela. Doktoři k ní běželi a zjistily, že do tý nohy dostala infekci, nasadily jí antibiotika a spala necelý 3 dny.

Celý 3 dny jsem jí jenom hlídal. Pamatuju si každej moment když křičela u tý nehodě bolestí, když měla kousem něčeho špičatýho ve stehně a byla tam spoustu krve.
Najednou upadla do kómatu a mě se pam prej zastavilo srdce.

Byli asi 2 hodiny odpoledne, když se probouzela. Rychle jsem k ní běžel a chytil jí za ruku.

Z pohledu Terky
Probouzela jsem se a najednou u mě stál Hunter a chytil mě za ruku.

„Pane bože já se o tebe tak bál." řekl a najednou mě políbil. Chytla jsem ho za krk a on mě za tváře. Byl to ten nejkrásnější moment co jsem zažila.

„Opatrně,  nechci vás rušit, ale vy chlapče si musíte lehnou kvůli těm žebroum a slečna musí odpočívat." odvedla ode mě Huntera a všichnk se rozesmáli

„Tak jak je zlato?" přišla ke mě Monika s Lenou

„Teď už dobře." podívala jsem se na Huntera a on se na mě šibalsky podíval, což mě donutilo k smíchu jako jeho.

„Auu, já se nemůžu smát, nechce toho." snažil se nesmát, ale nešlo to.

„Tak ségra všechno dobrý, přinesly jsem ti čokoládu." vytáhla Monika s kabelky velkou čokoládu a Hunter dostal tu samou.

„Děkuju jste nejlepší." obejmula jsem je všechny.
Pak mi nastavil Hunter ruku přez postel a já se ho chytla a pak usla.

O 2 dny později nás pouštěli domů a já se hrozně těšila, Huntera měli pusti už dřív, ale on tu kvůli mě zůstal, takže mi pomo zabalit.

„Máš všechno miláčku?" chytil mě za bok a políbil, vipadalo to, že to bude jenom pusa, ale vzešlo to na líbání.

„Tak už pojďte vy hrdličky." přišel Mikes

„Mikesi co ty tady děláš?" divila jsem se, protože jsem ho dlouhou dobu neviděla

„Taky tě rád vidím." zasmál se

„Chystají vám překvapení a tak jedu pro vás ja. Nazdárek." plácl si s Hunterem a mrknul na mě.

„Počkat a co to tvoje auto? Musí bejt nakusi, promiň." obejmul mě.

„To je jedno, neomlouvej se nemůžeš za to, a navíc mi rodiče koupily jiný prej za to, že jsem přežil." rozesmál se a dal mu pusu.

Já si mezitím všimla ty jizvy co jsem měla na stehně, ale bylo mi to jedno. Hlavně, že jsme přežily.
Pak jsme jen odešli z nemocnice a nastoupily do auta. Byla jsem tak šťastná.
Když jsme přijeli měla jsem otevřít dveře od bytu, který byl hned vedle bytu Huntera a Jacoba. A vlastně i vedle mího bytu. Otevřela jsem je a tam stála Monika, Liem, Jacob, Owen, Tia, Dien, Lena, Zoe a pak už i Mikes

„Překvapení." zakřičeli všichni. Všechny jsem obejmula

„Ale proč jsme v tomhle bytě?" otočila jsem se na Huntera

„Koupil jsem ho budeme teď bydlet spolu jestli chceš." hned jak to dořekl jsem se rozběhla a políbila ho. Skočila jsem na něj a on mě začal líbat.

„A co náš byt?" slezla jsem s Huntera a otočila se na Liema

„No je to takhle. Liem teď bude bydlet s Monikou ve vašem bytě. Místo Moniky bude bydlet Tia s Owen, místo Huntera Lena s Jacobem. A Dien se rozhodl, že budou bydlet nad náma s Mikesem a Zoe. No a budem všichni pohromadě. Co tomu říkáš?." roztáhl ruce Hunter

„To je úžasný." obejmula jsem ho a pak si prošla náš byt s Hunterem.
Byl to nádherný byt měl moderný obývací pokoj jakej jsem si představovala. Když by jste šli po schodech nahoru, tak ložnici s velikou postelí a velikánským šatníkem i s mojí skříní. Veliká kuchyně, 2 koupelny ( nahoře a dole) a ještě pokoj pro hosty a ještě tu byla jedna místnost a to byla barová místnost, kterou jsem si přála.

„Tak co líbí se ti tu?" přišel ke mě Hunter a políbil mě.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat