kapitola 9

136 2 0
                                    

Z pohledu Liema
Bylo 13:20 a holky nikde. „Kde jsou?" zeptal se Hunter. „Napíšu Terce." řekl jsem a začal psát

Liem: Tak kde jste? Už tu čekáme!

Terka: Už jsme u auta za 20 min. Jsme u vás.

„Už jsou na cestě!" řekl jsem a dal si ruce na hruď. „To vykoupily celej nákupák ne?" řekl Dien a rozesmál se a ostatní se začaly taky smát. „Už jsi řekl Terce o tý svý nový holce?" zeptal se Jacob. „Ještě ne, ani nevim jestli to bude vážný." zakroutil jsem hlavou. Najednou mi zabručel telefon psal mi kapitán. Neboli vedoucí ragbiového týmu.

Kapitán:  Nazdar Lieme mám pro tebe dost dobrou zprávu, příští týden jedete s týmem do Kalifornie. Seznámíš se z novým spoluhráčem a můžeš si sebou vzít koho chceš.

Liem:  No jasně, ale nevím jak to udělám a koho si vezmu! Co když si jich vezmu třeba 10?

Kapitám: Klidně autobus bude velkej! Rozmysli si to do soboty a pak mi dej vědět.

„Twl." vykřikl jsem a všichni s přečetli zprávy a zíraly do toho mobilu dost krutě. „Koho jsi vezmeš sebou?" zeptal se Jacob. „Dalo by se říct, že všechny?" rozesmál jsem se a plácl Jacoba přez záda.

Z pohledu Terky
Už jsme byli skoro u restaurace, když jsem zahlídla Ellis tátu, předával obálku nějakému klukovy v kapuce. A hned vedle byla Ellis a kroutila se okolo toho kluka tak nehorázně, až jse mi chtělo zvracet. „Páni, ten kluk asi neví ským obchoduje." zašeptala mi do ucha Monika, když zrovna Zoe odcházela domů, si tam hodit jenom věci. „Zajímalo by mě kdo je ten kluk?!" řekla jsem nahlas Monice. „Jo, heleď ten kluk má tetování, BLESK a SRDCE? Co to znamená?" podívala jse na mě Monika. „To nevím." zakroutila jsem hlavou a vzápětí si ten kluk podal z Ellis a jejího tátou ruku a nastoupil do auta.

„Bacha už jde Zoe." upozornila mě Monika. Jedinej kdo o tomhle obchodování věděl jsem byla já, Monika, Liem a Jacob. „Tak proto se Hunter rozešel s Ellis." rychle jsem řekla než do auta nasedla Zoe. „Tak jedem ne?" dodala Zoe a já se rozjela.

Ellisin táta obchodoval na černo za peníze víme to, protože se jednou tam připletl Liem a pak i Jacob. Nabídl jim takový peníze za to když budou jezdit závody a vyhrávat, ale když jednou Liem prohrál zmlátili ho a jen tak tak zdrhnul. Proto se dal tak trochu na ragbi.

I LOVE YOU ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat