Zastavili jsme všichni před velkou a luxusní restaurací.
„Tak prosím slečno."
otevřel mi dveře od auta Lucas.„Tak a dneska si dáme všichni pořádné jídlo"
zakřičel na nás všechny Liem.„Jo klidně, ale víš že další kila pujdou blbě dolů."
rozesmál se Jacob a plácnul Liema přez rameno„Kluci, ale mohly by jsme si dát pořádnej steak."
přiběhl k nám Hunter a mrknul na mě„Jo steak bych si dala." souhlasila Monika a políbila Liema.
„Já si ho určitě dám taky." plácl si ruku Dien s Hunterem
„Heleďte vy hrdličky, vy dva aby jste spolu nesouhlasily."
všichni jsme se rozesmáli„Hele, vy máte co říkat!" usmál se Dien.
„A co ta tvoje Tia? Jak jste na tom?." zeptal se Jacob Owena.
„Psali jsme si a včera spala u mě." ukázal gesto na to co dělaly večer
„Jo to stačí mi to chápeme." rozesmála se Monika
„A co jste dělaly vy ostatní?" ukázala jsem na Jacoba, Diena a Huntera.
„Já byl s Ellis." ušklíbnul se a dal si ruce na hruď.
„Já jenom chlastal." rozesmál se
„Já jsem byl v posilovně." ukázal nám břicho Jacob
V restauraci jsme si sedli k velkému stolu u velkého okna, který měl nádherný výhled na město.
Sedla jsem si vedle Lucase a vedle mě Monika s Liemem. Naproti Lucasovi si sednul Jacob, naproti mě Hunter a vedle Huntera Dien a naproti Liemovi Owen.
Nejdřív jsme si povídali o závodu a jak to bude dál...„A co plánuješ až to dneska dojedeš?
Pijedeš na turné ne?"
Zeptal se Liem. Liem měl ject na turné v ragby a Lucas by měl ject taky.„No, až to dojedu postarám se o to aby bráchu přesunuly a pak na to turné!" zamračil se a pak mě chytil za ruku
„Takže budeš hrát s Liemem?" zeptal se Owen a Lucas přikývl.
„Dobrý den, můžu vám zatím přinést pití než si objednáte?"přišla hnědovatá číšnice a přinesla nám objednávkový list.
„Tak mi si dáme 8 krát kafe a pro holky ještě 2 krát vodu bez bublinek prosim."
spočítal Liem a objednal nám pití.
Číšnice si to zapsala a pak s úsměvem odešla.„No... A na jak dlouho vidíte to turné?" zeptal se Dien.
„Na tohle jsem se chtěl taky zeptat!? Potřebuju si to dát mezi plány?" opřel se o židly Jacob a pak se zadíval do listu.
„Ty máš nějaký plány? Kromě chlastání a balení holek?" zeptala jsem se ho a zavřela list.
„Ty seš vtipná jasně že ne. Ale nějaký čas do posilovny si musím udělat, navíc jsem slíbil že se přijedu podívat za mamkou do Londýna." zasmál se Jacob a pak nahodil sladký úsměv.
„To turné vipadá, tak na měsíc možná na 2 měsíce."
zamračil se Liem a pak začal někomu psát.„Je to hlavně podle toho, jak se nám povede. Když se nám bude dařit, tak to bude trvat asi 2 a půl měsíce a když ne, tak měsíc." usmál se Lucas a chytil mě za stehno.
„Takže se máme balit, tak na 2 měsíce?"
usmál se Hunter a krásně se na mě usmál což jsem mu oplatila.„My s Monikou se budem teda rozhodně balit na 3 měsíce." rozesmála jsem se
„To vaše balení známe, vy se budete balit, tak na 1 rok a né na 2 měsíce kočky."
usmál se Dien a jako poslední odložil list nahromadu.„No jo jasně ty kocoure." rozesmála se Monika a Liema políbila.
„Tak už máte vybráno?"
„Jo už jo." usmál se Owen.
Museli jsme to všechno ukazovat, protože je to nějaká hodně luxusní restaurace a pořádně blbí názvy jídel.„Takže 2× smažený losos s bramborem a zeleninovým sálátem, 1 smažené halušky s brinzou, 2× grilované kuřecí stehýnka s hranolkami a 3× steak s bramborem a omáčkou k tomu. Je to všechno?" zeptala se nás číšnice
„To bude všechno děkujeme." usmála jsem se na číšnici a ona mi to oplatila.
„Takže vy se budete starat o to aby jste vyhrávaly a turné trvaly nejdéle to půjde a mi máme fandit a nakupovat?"
usmála se Monika na Liema
ČTEŠ
I LOVE YOU ❤
RomanceČím víc jsem se přibližovala, tím více jsem ho chtěla... Terka je obyčejná dívka z New Yorku, která má plno přátel a je velmi oblíbená... Co se stane až pozná lucase a zjistí že jí podvádí s dívkou, kterou nesnáším a zamiluje se do bráchovo kamarád...