LukeSamen met wat vrienden sta ik tegen de muur aan. De jongens om me heen zijn allemaal in gesprek met elkaar, maar ik heb er geen concentratie voor. Ik denk alleen maar aan Lauren. Ik kijk door alle mensen heen of ik haar misschien zie en na even zoeken valt mijn oog dan eindelijk op haar. Ik focus mijn zicht op haar en ik neem een slok uit mijn glas. Ik weet niet eens wat ik drink, Jake heeft iets voor me gepakt en volgens mij is het een mix van alles wat er is.
Ze is zo mooi. Ze danste perfect mee op de maat van de muziek. Haar perfecte strakke jurkje laat alle lijnen van haar perfecte lichaam zien en haar perfecte haren vallen over haar perfecte schouders. Ze zet haar perfecte, volle lippen tegen het bekertje aan als ze drinkt. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Ze is gewoon..... perfect.
Mijn ogen zijn helemaal op haar gefocust, alles wordt wazig en ik hoor de muziek nog amper. Ik zie alleen haar en ik en even lijkt het alsof we alleen in de ruimte zijn. Was het maar zo.
Na een tijdje zie ik haar een beetje zoekend rondkijken, wat er voor zorgt dat ze mij ook ziet staan. Ik kijk snel weg en hoop dat ze niet door heeft dat ik haar zo veel aankeek. Langzaam draai ik mijn hoofd ik weer haar kant op. Ze lacht en wenkt me.
Ik wil dolgraag naar haar toe, maar ik kan gewoon niet dansen. Dus ik schud mijn hoofd. Ze kijkt me smekend aan en wenkte nog een keer. Weer schud ik mijn hoofd. Ze rolt haar ogen en loopt door alle mensen heen naar me toe.
Ze pakt mijn hand en zonder wat te zeggen sleurt ze me mee naar de plek waar ze eerst stond. "Wat doe je nou?" sis ik. "Dansen. Met jou." fluistert ze. "Ik kan helemaal niet dansen." "Maakt niet uit. Ik ook niet. Maar ik wil dansen, met jou." zegt ze. Ik voel mezelf blozen en ik lach even verlegen. Een langzamer nummer begint te spelen. Lauren legt haar hoofd op mijn schouder. "Ik zag wel dat je naar me keek. Ik weet dat jij ook met mij wil dansen," fluistert Lauren. Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen, kutzooi. Lauren tilt haar hoofd op en kijkt me aan met een kleine, ondeugende grijns. Ik glimlach naar haar, niet wetend wat ik anders moet doen. Dit meisje maakt me helemaal gek. Dan na een poosje gaat de harde muziek uit en komt er een of ander vaag slow- nummer voor.
Iedereen staat daar dan met zijn vriend of vriendin te dansen en een groot deel begint te schuifelen. Lauren kijkt me aan en legt langzaam haar handen op mijn schouders. Ik weet niet wat ik moet doen, dus voorzichtig leg ik mijn handen op haar heupen. Ze glimlacht verlegen. De mensen die niet dansen, staan aan de kant en roepen: "Zoenen! Zoenen! Zoenen!"
En alle anderen zoenen elkaar, terwijl wij hier wat gênant staan. Natuurlijk wil ik haar zoenen, maar dat ga ik nu echt niet doen. Niet hier en niet nu. We brengen onze hoofden wel dichterbij elkaar, maar ik kus haar niet.
JE LEEST
Out Of My Limit (voltooid)
FanfictionBijna dagelijks ben ik bij mijn beste vriendin Mare, zij voelt als een zus, haar moeder voelt als tweede moeder en haar broer... Ja, eh.. Die vind ik al een tijdje leuk. Ik ben bang dat ik hem niet kan krijgen en dat Mare dat ook niet denderend zal...