-: 31 :-

881 48 3
                                    


Luke

Het is erg gezellig, en lang geleden dat we met zijn allen iets gedaan hebben. Ik heb er nog steeds moeite mee om mijn ogen van Lauren af te houden, maar ik probeer er mee te leven. "Truth or dare!" gilt Sofie na een paar uur. We gaan met zijn allen naar het bubbelbad. Daar gaan we in een kring zitten. Er is niet veel plaats. Lauren loopt langs me voordat ze gaat zitten. "Is je pik al gaan liggen?" fluistert ze. Ik schiet in de lach. Met een grijns gaat ze tegenover me zitten. Ik lach, wat een meid.

"Eerste vraag!" zegt Yenna. Iedereen kijkt haar afwachtend aan. "Luke! Truth or dare!" vroeg ze. Tuurlijk moest ik als eerste gekozen worden. "Truth." zeg ik. "Pussy." zegt Mare lachend. "Hou je bek." lach ik. "Oké, de meest bekende vraag, vind je iemand leuk? Zo ja, wie?" vraagt Yenna. "Moet ik dat nog vertellen? De helft weet het toch al, en zij zelf ook al." zeg ik. "Ik wil het je horen zeggen!" roept ze. "Fine. Lauren, ik vind je heel leuk." zeg ik. "Dat wist ik anders nog niet!" roept Louis. "Ik ook niet!" roepen Niall en Liam in koor. Lauren keek me aan en lachte. Ik werd rood.

"Mare, truth or dare?" vraag ik. "Truth." zegt ze. "Je bent zelf een pussy." lach ik. "Vind je Max echt leuk?" vraag ik. Ze schud haar hoofd. "Nee, man. Klotejoch. Ik ga het uitmaken." zegt ze. Ik schiet in de lach. "Goed plan." zeg ik. "Lauren! Truth or dare!" zegt Mare. "Ugh. Dare." zegt Lauren. "Flirt met die knappe barjongen daar." zegt Mare. "Hij is ook gewoon niet knap." zegt Lauren. "Nee, Luke past beter bij je." grinnikt Niall. Ik kijk hem streng aan en hij schiet in de lach.

Lauren zucht en staat op uit het bubbelbad. Ze loopt naar de slungelige jongen die een tafeltje staat af te ruimen. "Hey, mooierd. Kun je iets voor me doen?" vraagt ze. De jongen word gelijk knalrood. "Wat mag het zijn?" vraagt hij verlegen. Lauren wijst richting ons. "Mijn vrienden en ik zouden graag een biertje willen, zou jij zo vrij willen zijn om die naar ons te brgengen?" vraagt Lauren en ze knipoogt naar hem. 

"Eh, we, eh serveren geen bier voor zes uur, eh.. sorry," stottert de jongen. "Ah, kom op, echt niet?" vraagt Lauren. De jongen schudt zijn hoofd. "Hoe heet je, leker ding?" vraagt Lauren. De jongen krabt in zijn nek. "Eh, jor- Jordy," zegt hij. "Luister Jordy, ik heb een idee. Als jij voor mij een flesje bier regelt, neem ik je mee naar een kleedhokje," zegt Lauren. "Als je begrijpt wat ik bedoel." zegt ze met een knipoog. Jordy knikt. "Ik eh, ik ga kijken wat ik kan doen," zegt hij en hij loopt weg. 

Lauren loopt terug naar het bubbelbad, waar de heel groep zich aan het doodlachen is om wat er zoujuist gebeurde. Ze komt weer bij ons zitten. "Dat deed je echt fucking goed," zegt Liam lachend. "Ja, die gast werd bloedgeil." zegt Michael. Lauren grinnikt. "Volgens mij is dit ook het eerste vrouwelijke contact wat die arme Jordy ooit gehad heeft." zegt ze.

Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu