-: 22 :-

892 51 7
                                    


Lauren

Er word op de deur geklopt. "Jaaaaah?" zegt Mare onschuldig. De deur gaat open. "Ik hoorde mijn naam." zegt Luke terwijl hij tegen de deurpost leunt. Ik durf Luke niet aan te kijken. "Ik hoorde net dat iemand je leuk vind." zegt Mare. Terwijl ze naar mij wijst. Ik word knal rood, natuurlijk. Luke kijkt me aan en grijnst. Waarom zei ze het nou? Nu weet hij het! "Kun- kun je haar vertellen dat ik haar ook leuk vind? Heel erg." zegt Luke blozend.

Ik kijk hem aan. "Wat?" vraag ik zacht. Luke knipoogt naar me, grijnst en loopt weg zonder iets te zeggen. Ik kijk Mare aan. "Hij vind jou ook leuk." zegt ze. Ik kijk haar ongelovig aan. "Zou hij liegen?" vraag ik. "Nee!" Horen we Luke roepen vanaf de gang. Mare en ik beginnen te gillen. "Hij vindt jou ook leuk!" gilt ze. Ik lach. "Denk je echt niet dat het een grapje was?" vraag ik. "Nee, nooit weer! Hij vindt jou echt leuk, ik zie het aan alles. Ik dacht het eerst al, maar ik wilde het niet zeggen." zegt ze. Ik geeft haar een knuffel. "Luke vind me leuk," fluister ik gelukkig.

"Passen we bij elkaar?" vraag ik. "Ja, echt. Ja, supergoed! Jullie zijn zo lief samen! Hoe jullie toen met rooie koppies Lukes kamer uit liepen. Hoe jullie naar elkaar kijken. Hij kijkt jou altijd aan en als jij het merkt wordt hij rood, en andersom. Echt, jullie zijn perfect. Zoenen die handel!" zegt ze. Ik grinnik. "Graag." fluister ik. "Dus je vind het niet erg als jou broer en ik-.." begin ik. Ik kon niet eens uitpraten, Mare schud heftig haar hoofd. "Nee," zegt ze. "Gelukkig," zucht ik. "Weet je dat hij vorig jaar een keer tegen me heeft gezegd dat hij je lekker vindt?" "Echt?" "Ja!"

"Kut." fluistert Mare ineens. Ik kijk haar vragend aan. "Ik moet naar training!" zegt ze. "Je laat me hier alleen met Luke?" vraag ik. "Ja, gebruik wel bescherming." zegt ze droog. Ik grinnik en laat me achterover vallen op het bed. "Doei, ik ga. Doe het wel even op Lukes kamer, ik heb geen zin om op te ruimen." zegt ze. Ik schiet in de lach. Ze loopt weg en laat de deur open. Ik staar dromerig naar het plafond.

Luke vind mij ook leuk!

Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu