LaurenOnderweg naar huis zit ik wer bij Luke achterop, en nu krijgen we gelukkig niet alle aandacht. "Hey, jongens, ik heb het echt heel leuk gehad. We zouden vaker zulke dingen moeten doen," zet Julia. "Mee eens, het was echt gezellig," zeg ik.
"Blijft iedereen slapen?" vraagt Mare als we thuis aangekomen zijn. "Ja!" roept Liam. Ongeveer de helft zegt ja, en de anderen fietsen naar huis. "Ja, er moet gedeeld worden en er moeten mensen op de grond. "Mare, ik slaap bij jou." zeg ik. Luke kijkt me aan met een pruillip. Ik glimlach naar hem. Ik loop met Mare en een paar anderen naar boven toe. Luke loopt blijkbaar achter me. "Please?" fluistert hij in mijn oor. "Luke." lach ik. "Sorry." zegt hij lachend.
"Hou maar op, Luke, ze gaat niet met je neuken." roept Julia. Ik schiet in de lach. Luke wordt rood, maar begint ook te lachen. Luke loopt over de overloop naar zijn kamer. Voor zijn deur blijft hij staan. "Goodnight." zegt hij zacht. "Goodnight." zeg ik terug. Hij glimlacht en verdwijnt zijn kamer in. Ik loop Mares kamer binnen en sluit de deur. "Ik zweer je, het gaat echt wat worden tussen jou en Luke." zegt Mare. Sofie knikt hevig. "Echt, ik weet het zeker. Hij vindt jou echt heel leuk, ik zie het aan alles. En andersom ook. Jullie worden het leukste koppel ooit." zegt ze.
Ik word rood. "Is het zo duidelijk dat ik hem leuk vind?" vraag ik. "Nee, bij jou valt het niet heel erg op. Maar bij hem zo erg." zegt Mare. "Ja, in het zwembad kreeg hij een boner van je!" zegt Sofie. "Shhht!" zegt Mare. "Dat kwam waarschijnlijk niet door mij!" zeg ik. "Dat kwam wel door jou! En toen je aan het flirten was met die barjongen, keek hij me een partijtje jaloers!" zegt Sofie. "Ja, echt joh. Hij keek de hele avond naar je, en hij beet steeds op zijn lip. Hij vond je vast zo lekker in die bikini!" zegt Mare. "Guys! Stop! Zo erg is het nou toch ook weer niet?" vraag ik.
Sofie en Mare grijnzen. "Hij vroeg net letterlijk of je bij hem kwam slapen." "Dat was vast een grapje." "Echt niet! Hij wil je, en het liefst zo snel mogelijk!" "Hou op! Ik ga slapen." zeg ik. Mare en Sofie lachen. "Droom maar lekker van Lukey." zegt Mare met een pesterig stemmetje. Ik vind het helemaal niet erg om telkens te horen hoe leuk Luke me vindt, echt niet. Alleen iedereen dramt er wel een beetje in door, dat wordt wat irritant.
JE LEEST
Out Of My Limit (voltooid)
FanficBijna dagelijks ben ik bij mijn beste vriendin Mare, zij voelt als een zus, haar moeder voelt als tweede moeder en haar broer... Ja, eh.. Die vind ik al een tijdje leuk. Ik ben bang dat ik hem niet kan krijgen en dat Mare dat ook niet denderend zal...