-: 68 :-

782 41 1
                                    


Lauren

Wanneer we na het eten thuiskomen, weten we volgens mij allebei heel goed wat er gaat gebeuen. Ik draai mijn sleutel om in het slot en ik laat Luke voorgaan naar binnen. Hij pakt me bij mijn pols en trekt me achter zich aan. Ik laat de deur weer dichtvallen, voordat Luke me er tegenaan duwt en me kust. Hij legt zijn handen op mijn heupen en leidt me voorzichtig naar mijn slaapkamer toe. Hij geeft de deur een zetje en brengt ons zo binnen. Pas dan trekt hij terug en kijk hij me aan. "Luke," zeg ik zacht. "Ja?" vraagt hij. "Dankjewel voor de perfecte verjaardag," zeg ik zacht. "Graag gedaan, maar.." begint hij en hij kust mijn nek. "Maar de dag is nog niet voorbij," fluistert hij in mijn oor, en ik krijg er kippenvel van.

Ik pak zijn hoofd vast en kus hem, terwijl hij me naar mijn bed brengt. Daar geeft hij me een speels duwtje en voor ik het weet lig ik op mijn rug. Voordat Luke boven me gaat hangen trekt hij in een simpele beweging zijn shirt uit. Ik grijns even naar hem, maar veel tijd krijg ik niet. Hij drukt zijn lippen op de mijne en verkent mijn lichaam met zijn handen. Alles wat Luke deed voelt goed. Hij begint voorzichtig met het uittrekken van mijn jurkje, en kijk me ondertussen aan om te zien of ik daar oke mee ben. Ik knik, hierdoor versnelt hij, en al gauw lig ik in enkel mijn ondergoed onder hem. "Je bent zo ongelofelijk mooi, Lauren," fluistert hij in mijn oor.

Hij glijdt met zjn warme handen over mijn heupen en werkt ze langzaam omhoog, naar mijn rug. Ik buig mijn rug een stukje, zodat hij makkelijk bij mijn bh-sluiting kan, en maakt deze zonder moeite los. Hij gooit mijn bh met een zwaai door de kamer heen en kust mijn borsten. Zijn handen gaan ondertussen weer terug naar mijn heupen, en hij haakt zijn duimen in het kant van mijn string. Wanneer hij deze naar beneden heeft geschoven, begint hij ook zichzelf verder uit te kleden. Hij heeft tenslotte zijn broek nog steeds aan. Niet voor lang, gelukkig. Al snel voel ik zijn huid op de mijne, en het voelt zo fijn. Luke kust me in mijn nek en laat een aantal zuigplekken achter. Ik houd hem vast bij zijn hals, om hem zo dichtbij mogelijk te hebben.

"Lauren, ik wil zeker weten dat je hier oke mee bent," fluistert Luke in mijn oor, wat me, alweer, kippenvel geeft. "Luke, geen zorgen. Ik wil op dit moment niets liever," zeg ik tegen hem.

Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu