-: 55 :-

752 47 3
                                    


Luke

Langzaam loop ik naar Laurens huis. Dat kan ik altijd proberen. Onderweg twijfel ik, maar hoe dichter bij ik kom, hoe zekerder ik weet dat ik gewoon moet gaan. Voor haar deur sta ik stil. Ik denk nog een keer na en ik neem een keer diep adem, zo moeilijk is het toch niet? Het is Lauren maar. Ik drukte op de bel, en een aantal seconden later ging de deur open. "Hey, Luke!" zegt ze vrolijk. "Hi." zeg ik. "Jezus, je bent zeiknat geregend. Kom snel binnen." zegt ze en ze laat me naar binnen. "Dank je." mompel ik.

"Wat brengt jou hier, zo laat?" vraagt ze. "Nah, thuis ben ik weggestuurd, en ik kan verder bij niemand terecht. Ik ga weer weg als de regen over is." zeg ik. "Waar slaap je dan?" vraagt Lauren bezorgd. "Oh, ik vind wel wat." zeg ik. "Nee, doe geen moeite. Je kan prima hier blijven." zegt ze. Ik glimlach. "Ga anders eerst douchen, en dan wil ik alles horen." zegt ze. Ik knik. "Ik heb geen droge kleding." zeg ik. "Ga maar douchen, ik haal wel even snel wat op." zegt ze lief. "Is goed, bedankt. En wil je alsjeblieft tegen mijn moeder zeggen dat je geen idee hebt waar ik ben?" vraag ik. "Ik zeg niks." zegt ze en ze legt een vinger op haar lippen. Ik glimlach. "Ik ben zo terug." zegt ze. Ik knik en loop de badkamer in.

Ik kleed me uit en stap onder de douche. Lekker warm water stroomt over mijn lijf. Ik was mijn haren en mijn lichaam en blijf nog een tijdje staan. Ik heb alle tijd, toch? Ik verzink wat in mijn gedachten. Ik denk na over Lauren. Ik ben zo fucking dom geweest om haar te laten gaan voor Denise, daar had mijn moeder wel echt gelijk in. Denise was best leuk, maar toch niet helmaal mijn ding. Ik weet niet meer wat er die nacht van het feestje gebeurd is, maar toen ik wakker werd lag Denise naast me en ze vroeg of ze nu mijn meisje was. Ik heb maar ja gezegd, iets wat ik nooit had moeten doen.

Ik heb het ontzettend moeilijk gemaakt voor mezelf daardoor, en nog erger, ik heb Lauren echt veel pijn gedaan. Ik ga haar zometeen nog duizend keer mijn excuses aanbieden. Ik wist al dat het dom was haar te laten gaan, maar het echte besef komt nu pas. 

Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu