LaurenIk kom aan bij Mare haar huis en ik bel aan. Liz doet open. "Hee, lieverd! Kom binnen!" zegt ze vrolijk. Ik lach. "Hey, Liz." zeg ik. "Wat kom jij hier zo laat nog doen?" vraagt ze. "Ik.. Ehh, ik zocht een bepaald shirt, maar ik bedacht me dat die op Luke kamer ligt, dus ik kom hem even ophalen." verzin ik. "Ah," zegt Liz. "Is Luke boven?" vraag ik. "Nee, ik weet niet waar hij is. Ga je shirt maar pakken hoor, ik vind het goed." zegt ze. Ik knik en loop naar Lukes kamer toe.
Ik doe de deur open en het is een grote zooi. Maar dat geeft niet. Ik pak twee shirts,twee broeken, onderbroeken, sokken en een trui die ik altijd van hem steel. Ik prop al die dingen in mijn tas en ik loop weer naar beneden toe. "Doei, Liz, ik ga weer!" roep ik. "Dag, meid!" roept Liz van uit de keuken. Snel loop ik de deur uit en ik ren naar mijn huis toe. Het is super koud buiten en het regent nog steeds keihard. Ik doe snel de voordeur open en buiten adem stap ik naar binnen. Ik hang mijn jas op.
"Luke?" roep ik. "Nog in de badkamer!" roept hij terug. Met mijn tas loop ik naar de badkamer en ik klop aan. "Ik doe even een handdoek om, wacht." zegt hij en niet veel later gaat de deur open. Hij heeft inderdaad een handdoek om zijn middel. Ik geef hem mijn tas en ik staar even naar zijn gespierde buik. "Ehm, ik heb maar wat gepakt. Ik wist niet wat je wilde, ik hoop dat dit goed is." zeg ik en ik kijk hem snel weer aan. Ik pak de trui snel uit de tas. "Die jat ik." zeg ik zacht. Luke lacht. "Bedankt, Lauren." zegt hij. Ik loop weer naar de kamer toe en ik zet een pot met thee, om mezelf op te warmen. Ik begin mezelf nu wel echt af te vragen wat er met Luke aan de hand is. Hij is hier zeker welkom, daar niet van, maar waarom komt hij hier? Ik geef toe dat er weer een vleugje hoop terug komt.
Straks is hij hier voor mij gekomen. Nee, Lauren, je bent met iemand anders nu. Laatst, ik denk een weekje of twee geleden, heeft Liam me mee uit gevraagd, en we hebben het heel gezellig gehad. Sinds dien waren we een soort van samen, en sinds vorige week is het officieel.
JE LEEST
Out Of My Limit (voltooid)
FanfictionBijna dagelijks ben ik bij mijn beste vriendin Mare, zij voelt als een zus, haar moeder voelt als tweede moeder en haar broer... Ja, eh.. Die vind ik al een tijdje leuk. Ik ben bang dat ik hem niet kan krijgen en dat Mare dat ook niet denderend zal...