-: 40 :-

811 53 1
                                    


Luke

"Ik ga douchen." zegt Lauren na een poosje. Ik kijk haar aan, ze is boos op me. "Ik moet ook gaan. Anders worden mijn ouders wild." zegt Denise. Ik pak haar hand en zoen haar nog voordat ze weg gaat. "Doei, Lukey, tot later. En doei, Mare en Lauren, leuk jullie te leren kennen." zegt Denise. Lauren zegt niks, kijkt haar niet eens aan. "Doei, Denise." zegt Mare. "Doei, tot later!" zeg ik. Denise loopt de deur uit en er valt een stilte. 

Lauren staat op. Ze wil weglopen, maar ik pak haar bij haar hand. "Lauren." zeg ik. "Dat ben ik." zegt ze. Ik glimlach. "Weet ik." zeg ik. "Wat is er?" vraagt ze, een beetje bot. "Dank je. Dank je dat je niet vertelde dat die zuigplek van mij is. En sorry dat ik hem gegeven heb. Ik was dronken." "Ik weet dat je dronken was, Luke." zegt Lauren. "Echt bedankt. En, nog een keer, het spijt me."zeg ik, en hierop reageert ze niet. Ze is echt boos.

Mare kucht wat en verslikt zich in haar koffie. Lauren loopt inmiddels weg, naar de badkamer. "Die zuigplek is van jou?" vraagt ze. Ik word rood en bijt op mijn lip. "Misschien." fluister ik. "Hoe dat?" vraagt ze, een beetje boos. "We gingen naar boven, en we zoenden wat, en ik heb haar die zuigplek gegeven. Voor de rest heb ik echt geen idee meer wat er allemaal gebeurd is gisteren. Ik werd wakker naast Denise." "Godverdomme, Luke." gromt Mare. "Wat is er?" vraag ik. "Maak eens een fucking keuze! Wil je Lauren nou of niet? Ik dacht dat je haar zo leuk vond? En wat, nu krijg je het niet voor elkaar om haar in je bed te krijgen dus dan zoek je maar een nieuwe?" vraagt Mare kwaad.

Ik ben stil. "Luke! Je had bijna een relatie met haar, dan wil ze eens een keer niet met je slapen, en verdomme nog geen 12 uur later heb je ineens een vriendin! Zo doe je haar pijn!" roept ze. Ik bijt op mijn lip. "Ik-.." begin ik. "Het zal best. Je denkt dat het allemaal wel kan, maar je haar echt pijn. Dat zag ik al de seconde dat ze jullie twee op de bank zag zitten." zegt ze. Ik haatte het wanneer ze gelijk had. "Ik wil Lauren geeft pijn doen," mompel ik. "Ben je nou mooi te laat mee," zegt Mare. "Ik ga naar training. Zie je later." zegt ze nors. "Doei." zeg ik. Ze pakt haar tas en gooit de deur met een klap dicht.

Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu