LaurenSamen met Sofie zit ik bij wiskunde. We praten enorm veel, voornamelijk over jongens. Na een tijdje voel ik me heel erg aangekeken. Ik kijk achterom en zie dat Luke de hele tijd naar me staart. Ik glimlach even naar hem en zie dat hij rode wangen krijgt. "Naw." zeg ik zacht en ik draai me weer om. "Maar ik hoorde van Mare dat jij ook iemand leuk vind?" zegt Sofie na een tijdje. "Ja, hij is heel leuk. Maar hij is te populair voor me. Ik kan hem nooit krijgen. Hij date waarschijnlijk alleen cheerleaders of zo." zeg ik.
"Wie is het?" vraagt Sofie. "Vertel ik nog wel een keer." zeg ik. "En, vertel eens iets over hem." zegt Sofie. "Oké. Hij is lang, blond, blauwe ogen, hij zit in het footballteam, hij is erg knap en fucking lekker." zeg ik. "Oeh, klinkt goed. Ik ship het." zegt Sofe met een grijns. Ik grinnik. "Tenminste iemand die het shipt." lach ik. "Weet Mare wel wie het is?" vraagt Sofie. "Nee, maar ik wil het haar wel vertellen. Ik denk alleen dat ze het niet leuk gaat vinden." zeg ik. "Hoezo niet?" vraagt Sofie. Ah, shit. Mijn mond voorbij gepraat, nu moet ik het haar vertellen.
De bel gaat en we lopen het lokaal uit. "Oké, niet zeggen. Maar ik ben bang dat ze het niet leuk gaat vinden, omdat.." Ik ga dichter bij Sofie staan. "Omdat het haar broer is." fluister ik. Sofies mond valt open. "Echt? Ben je op Lu-.." Ik sla een hand voor haar mond. "Shhh! Bek dicht! Niet iedereen hoeft het te weten!" sis ik. "Wat hoeft niet iedereen te weten?" vraagt Luke, die ineens achter ons staat. "Nee, jij hoeft het al helemaal niet te weten!" lacht Sofie. Ik geef haar een zetje en samen lopen we verder, Luke volgt ons.
"Ik vind het zo schattig! Ik ship het helemaal! Mijn nieuwe favoriete ship! Jullie zijn zo schattig!" Luke kijkt ons vragend aan. "Ik weet op wie Lauren is, en ze zijn zo schattig samen!" legt Sofie uit. "Nu wil ik het weten ook!" zegt Luke lachend. "Lauren is op j-.." begint Sofie. "Nee!" schreeuw ik. Sofie slaat haar handen voor haar mond. "Heb ik het gezegd?" vraagt ze. "Bijna." zucht ik. Luke lacht. "Jullie houden het wel spannend voor me, hoor," zegt hij en hij kijkt me even aan. Ik haal mijn schouders op maar zeg niets. "Ik moet naar training, tot vanmiddag, Lauren." zegt hij. "Wacht!" roept Sofie. Ik kijk haar vragend aan en Luke draait zich om en kijkt hetzelfde.
"Wat is er?" vraagt hij. "Kom je vanavond ook? Er komen wat vrienden chillen, en zo. Bij mijn huis." zegt Sofie. "Tuurlijk, ik ben er bij." zegt hij. Hij loopt weg en Sofie grijnst naar me. "Ik ga je mooi maken, misschien slapen jullie vanavond samen!" zegt ze en ik zucht lachend. "Niet dat jullie zouden gaan slapen, maar.." "Genoeg, Sofie." lach ik en ik doe alsof het me allemaal weinig uitmaakt maar in mijn hoofd ben ik al aan het plannen wat mijn outfit moet gaan worden.
JE LEEST
Out Of My Limit (voltooid)
FanficBijna dagelijks ben ik bij mijn beste vriendin Mare, zij voelt als een zus, haar moeder voelt als tweede moeder en haar broer... Ja, eh.. Die vind ik al een tijdje leuk. Ik ben bang dat ik hem niet kan krijgen en dat Mare dat ook niet denderend zal...