-: 10 :-

1K 50 5
                                    


Lauren

"Ga jij vanavond ook mee?" vraag ik aan Mare. "Nee, ik ga naar Max. Ga jij maar samen met Luke." zegt ze. Oh, god. Dat komt niet goed. "Okay," mompel ik nonchalant en ik zoek mijn outfit bij elkaar.  "Ik ga douchen!" zeg ik dan en ik loop met een stapeltje kleding naar de badkamer. Ik draai de deur achter me op slot en ga voor de spiegel staan. Ik wil wel dat Luke me ziet vanavond.

Ik kleed me uit en ga onder de douche staan. Ik was mijn haren met kokosshampoo, ik weet dat hij die lekker vind ruiken. Mijn lichaam was ik met een of andere douchegel. Ik scheer mijn oksels en zet de douche uit, ik was wel klaar. Ik bind een handdoek om mijn lichaam heen en ga weer voor de spiegel staan. Ik borstel mijn haren als er op de deur word geklopt.

"Wie is daar?" vraag ik. "Uh, ik." zegt Luke zacht. Ik lach even. "Wat is er, Luke?" vraag ik. "Mag ik deo pakken?" vraagt hij. "Moet dat nu?" "Even snel," zekt Luke smekend. Ik zucht en kijk gauw in de spiegel of mijn hele lichaam wel bedekt is met de handdoek, wat gelukkig wel zo is. "Eh, ja, kom maar binnen." zeg ik en ik loop naar de deur. Ik haal hem van het slot. Luke komt binnenstappen en grijnst. "Mooi kort jurkje." zegt hij. Ik geef hem en duw waardoor de handdoek bijna van mijn lichaam af valt. Luke grijnst weer. "Luke!" waarschuw ik lachend. "Ik ga er bijna een patroon in zien dat je constant in de badkamer moet zijn als ik niks aan heb," zeg ik en ik lach even naar hem. Hij grinnikt en pakt zijn deo. "Dat doe ik natuurlijk met opzet. Ik bereken het van te voren helemaal, hoor," zegt hij sarcastisch. Ik grinnik even maar vertel hem dat hij nu wel weer mag gaan. Luke loopt weer weg maar draait zich nog even om voordat hij de deur achter zich dicht doet. "Ben je zo klaar om te gaan?" vraagt hij. "Zie ik er uit alsof ik zo klaar ben om te gaan?" vraag ik lachend. Hij kijkt nog een keer naar me, grijnst en loopt weg.

Ik maak me verder klaar. Ik doe mijn mooiste ondergoed aan, ik weet niet waarom, een strakke broek en mijn favoriete zwarte blouse daar bij. Mijn haren föhn ik en die ik in een staart. Ik doe niet veel make up op, alleen mascara. Ik stap de badkamer uit en loop naar beneden. "Is Mare al weg?" vraag ik. Luke knikt. "Ja, ze is net weggegaan." zegt hij. Hij kijkt me aan. "Wow. Je ziet er prachtig uit." Ik voel mezelf rood worden. "Dank je." zeg ik zacht. Ik bekijk Luke even. "Jij ook." zeg ik dan. Luke bloost. "Helemaal niet. Ik moet me nog omkleden, en mijn haar doen," "Luke, dat is niet nodig. You look handsome," zeg ik. "Je bent te lief," zegt Luke. Ik glimlach.

"Ik hoop dat die football boy van je je goed behandelt, anders krijgen we ruzie," zegt Luke lief. "Ik zou me er voorlopig geen druk om maken. Hij ziet me toch niet staan," mompel ik zacht. "Hij is gek." zegt Luke en hij strijkt even over mijn rug. 


Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu