-: 43 :-

873 48 4
                                    


Luke

"Heb je nou nog steeds met Denise? Ik dacht dat je met Lauren zou gaan praten!" zegt Mare. "Dat heb ik gedaan, echt!" "Waarom ben je dan niet met haar?" vraagt ze. "Omdat ze voor me op kwam! Denise was boos op mij, en Lauren kwam voor me op. Ik wilde eigenlijk tegen Denise zeggen dat ik het eigenlijk uit wilde maken en verder wilde gaan met Lauren. Maar Lauren was me voor door te zeggen dat ik verder moest gaan met Denise." zeg ik. "Lauren, wil je even hier komen?" vraagt Mare.

Lauren komt binnenlopen. "Ik kom er zo aan, hoor! Ik moet heel even praten, be right back!" roep ik naar Denise. "Oke, Lukey!" roept ze. "Luke, waarom heb je tegen Denise gezegd dat wij iets gehad hebben?" vraagt Lauren. "Wat?" zegt Mare. "Oh kom op. Je gaat me niet vertellen dat er niets was!" zeg ik. "Nee, klopt. Dat kleine beetje wat we hadden, is nu weg. En dat heb je zelf gedaan. Je hebt het allemaal verneukt." zegt Lauren kwaad. "Waarom kwam jij dan voor hem op?" vraagt Mare aan Lauren. "Omdat ik niet de gene wil zijn die er tussen staat, en die jullie verkering verpest! Als jij gelukkig bent, is het goed. Daar heb ik niks mee te maken. Ik ga niet jullie relatie kapot maken omdat ik zelf zo desperate ben." zeg ik.

                                                                                      Lauren

"Ik vind het lief dat je voor me opkwam. Bedankt." zegt Luke. Hij loopt terug naar Denise. "Lauren, je bent veel te goed voor hem. Wat jullie hadden was gewoon lief. Maar het is zijn eigen keuze geweest om het weg te flikkeren. Als ik jou was geweest was ik niet meer bij hem terug gekomen." "Dat is lastiger dan je denkt, Mare," zeg ik. "Get over him," zegt ze.

"Mare, sorry, maar ik vind hem nog steeds leuk. Het kon wat tussen ons worden. Tot dat hij seks wilde op dat feestje en ik nee zei, toen is hij maar gewoon met Denise gegaan." "Luke wilde seks?" vraagt Mare. "Ja, wat dacht jij dan?" vraag ik. Mare schud haar hoofd. "Jezus. En dat moet ik mijn broer noemen. Ik mag die Denise helemaal niet, ik vind jullie twee veel leuker samen, ik wil dat jullie een stel worden," zegt ze. "Ik wil ook wel eens wat," zucht ik terwijl ik naar Luke en Denise kijk, die super schattig samen op de bank zitten. Man, ik wou dat ik haar was.

Out Of My Limit (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu