Luke"Nu zit iedereen, behalve Lauren." merkt Sanne op wanneer Lauren met de laatste glazen drinken de keuken uit komt lopen. Ik klop op mijn schoot. "Kom maar." zeg ik. "Zeker?" vraagt Lauren. "Natuurlijk. Kom." zeg ik. Ze bloost lief en gaat op mijn schoot zitten. "Aw." zegt Sofie zacht. Ik grinnik. Ik leun iets naar voren om iets in haar oor te kunnen fluisteren. "Je zit op mijn pik." fluister ik. Ze giechelt en schuift een stukje naar voren. Ik lach om haar en leg mijn handen in haar zij. Ik kijk even naar haar gezicht om te zien of ze dat oké vindt, en ze glimlacht naar me, dus ik denk van wel.
"Truth or dare!" gilt Sofie na een tijdje. Lauren zucht. "Zullen we anders doen dat iedereen de vragen moet beantwoorden? Dat is leuker." stelt Calum voor. "Goed." zegt Sofie. "Moet ook iedereen de dares doen?" vraagt Michael. Calum knikt. "Oké." "Wie begint?" vraagt Sanne. "Ik." zegt Ashton. "Heeft iemand ooit iets gedaan met iemand uit deze groep, of gevoelens gehad voor iemand uit deze groep?" vraagt Ashton. Om de beurt geven we antwoord. Lauren is aan de beurt. "Ja, ik heb twee keer gezoend en gevoelens gehad." zegt Lauren droog. "Hoer." zegt Annet zacht. Ik draai mijn hoofd naar haar toe. Ik vind Annet zo'n kutwijf.
"Hou je bek." zeg ik. Ze kijkt me geïrriteerd aan net haar rotkop. "Luke? Jij?" vraagt Sanne. "Gevoelens gehad." zeg ik, en ik pak Lauren onbewust iets sterker vast terwijl ik dat zeg. Ik denk subtiel genoeg dat de groep het niet gezien heeft, maar Lauren heeft het ongetwijfeld gemerkt. In mijn hoofd denk ik alleen maar aan wat Ashton net zei.
"Next. Geef de persoon rechts van je een kus op de wang!" zegt Sofie. Lauren zit op mijn rechterbeen, dus moest ik Lauren een kus geven. En zij moest Ashton een geven. Ik drukte snel een kus op haar wang. Sofie gilde even en klapte in haar handen. "Zachte lippen." fluistert Lauren met een glimlach. We kijken elkaar even dromerig aan."Ik wacht nog." zegt Ashton dan lachend. Lauren drukt snel een kus op zijn wang en kijkt naar haar schoot.
"Luke! bedenk een vraag!" zegt Sofie. "Eh, weet ik veel. Ik ben hier toch zo slecht in." zeg ik. "Kom op, is er iets waarvan je heel graag het antwoord zou willen horen?" vraagt Ashton. Ik denk even na. Ja, ik weet iets. Nu maar hopen dat het antwoord me bevalt. "Met wie uit de groep zou je zoenen als het moest?" vraag ik. "Met jou." zegt Lauren zachtjes. Ze zei het snel, alsof ze er net over na hoefde te denken. Ik glimlach. "Gelukkig maar. Ik namelijk ook met jou." fluister ik zachtjes in haar oor. Ze bloost. "Doe dan!" roept Sofie gelijk. Ik schud mijn hoofd, en Lauren ook. Beiden met een hartstikke rood gezicht, uiteraard. "Nee, dat doen we niet." zeg ik. "Niet hier." fluister ik erachteraan in Lauren haar oor. Ze giechelt weer en kijkt me even aan met een ondeugende blik.
JE LEEST
Out Of My Limit (voltooid)
FanfictionBijna dagelijks ben ik bij mijn beste vriendin Mare, zij voelt als een zus, haar moeder voelt als tweede moeder en haar broer... Ja, eh.. Die vind ik al een tijdje leuk. Ik ben bang dat ik hem niet kan krijgen en dat Mare dat ook niet denderend zal...