H Ραφαέλα κοιμάται ήσυχα και αθόρυβα πάνω στη γυριστή καρέκλα του γραφείου της. Είναι σχεδόν λιπόθυμη, με το κεφάλι ακουμπισμένο άβολα μέσα στο πολυαγαπημένο βιβλίο της ‐ ένα ξεφτυσμένο, παλιό αντίτυπο του κλασικού "Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες" που μουσκεύεται από σάλιο τόση ώρα, κάτι για το όποιο μάλλον θα κατσαδιάσει τον εαυτό της αργότερα όταν ξυπνήσει. Δίπλα της πάνω στο γραφείο στέκεται μια μισοτελειωμένη κούπα με ζεστό τσάι που, λογικά, τώρα πια θα έχει κρυώσει για τα καλά. Η Ραφαέλα πάντα μισούσε το τσάι. Κυρίως γιατί συνηθίζει να το πίνει όταν είναι άρρωστη. Και επειδή της φέρνει υπνηλία, καλή ώρα.
Μέχρι που τα βλέφαρα της ανοίγουν ξαφνικά.
«Μαμά! Κλείσε την πόρτα! Γρήγορα, με κυνηγάει! Με κυνηγάει! . . .»
Σηκώνεται πάνω απότομα στο άκουσμα της γνώριμης φωνής που, απ'ότι φαίνεται, έρχεται από τον κάτω όροφο, νιώθοντας ολόκληρο το σώμα της πιασμένο απ'το σύντομο ύπνο στη μικροσκοπική καρέκλα του γραφείου της. Η Μπέτυ; αναρωτιέται το ακόμα κοιμισμένο υποσυνείδητό της. Γιατί γύρισε τόσο νωρίς σήμερα; Είναι ακόμα βράδυ, σωστά; συνεχίζει να σκέφτεται ζαλισμένα, καθώς τρίβει τα βαριά βλέφαρα της με το εσωτερικό της παλάμης της, σκοντάφτοντας πάνω στο διπλωμένο χαλί του δωματίου της στην προσπάθεια της να τρέξει προς το διάδρομο.
Η Μπέτυ ‐ η μεγάλη αδελφή της κατά τρία χρόνια και αγαπημένος της άνθρωπος σε ολόκληρο τον πλανήτη Γη ‐ από τότε που έκλεισε τα είκοσι τρία χρόνια της πρόπερσι, δεν έχει γυρίσει ποτέ βράδυ στο σπίτι. Μόνο ξημερώματα. Η Ραφαέλα φοβάται ότι η δουλεία της την κουράζει αλλά η Μπέτυ δεν είχε ποτέ πρόβλημα με το δύσκολο ωράριο της ξενοδοχειακής Παμπ στο κέντρο της Αθήνας, στην οποία ήταν αρκετά τυχερή για να βρει δουλειά. Είναι ένας κάλος τρόπος να βγάλεις λεφτά εύκολα και γρήγορα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο γενναιόδωρα γίνονται τα φιλοδωρήματα των μεθυσμένων μεσηλίκων όσο περνάει η ώρα. Και η οικογένεια τους σίγουρα χρειάζεται τα χρήματα...
Όταν η Ραφαέλα φτάνει επιτέλους στα σκαλοπάτια που οδηγούν στο σαλόνι, είναι λαχανιασμένη και ορκίζεται ότι μπορεί να ακούσει τον έξαλλο παλμό της στο εσωτερικό των αυτιών της. Ποτέ δεν ήταν καλή με τα αθλήματα.
YOU ARE READING
Η Λάθος Κόκκινη
Romance«Δεν εχει πλακα; Νιωθω σαν τη Μουλαν!» «Ναι, μονο που η Μουλαν δεν ντυθηκε σαν αγορι για να ξεφυγει απ'τη γαμημενη αστυνομια, ουτε την κυνηγουσε η Μαφια επειδη ο απαγωγεας της ληστεψε ολοκληρο τον τραπεζικο λογαριασμο τους και τωρα τρεχει μακρια μαζ...