τριάντα οκτώ

2.1K 320 92
                                    

Το ξέρω ότι είπα ότι αυτό το πάρτ θα είχε Άρη και Ραφαέλα, αλλά το κομμάτι με τον Κάπα πήρε λίγο περισσότερο, όποτε δυστυχώς δεν έχει το main couple ούτε σε αυτό το κεφάλαιο :( συγγνώμη

____________

Ο Κάπα κατευθύνεται προς τη μεταλλική σκάλα σχεδόν μηχανικά, αγνοώντας τις εκατομμύρια σκέψεις που φωνάζουν μέσα στο κρανίο του ότι η υπόθεσή του μπορεί και να είναι λάθος. Το όπλο του χωράει 17 σφαίρες, προσπαθεί να σκεφτεί λογικά για μερικές στιγμές ακόμα, χωρίς, όμως, τον αναπτήρα του είναι πολύ πιο δύσκολο απ'όσο περίμενε.

Έχει ήδη ρίξει τρεις φορές ‐ τον έχω ακούσει ‐ το ασθενοφόρο που βρισκόταν παρκαρισμένο κάτω είχε ήδη έναν ασθενή, και στο δρόμο με το περιπολικό προσπεράσαμε έξι άλλα ασθενοφόρα που έρχονταν απ'την ίδια κατεύθυνση, το καθένα με το πολύ δύο χτυπημένους άντρες. Άρα... κάνει τα μαθηματικά βιαστικά και πρόχειρα, καθώς ανεβαίνει τα σκαλοπάτια με βήματα που αποφασίζουν από μόνα τους που θα πάνε.

Έχει χαλάσει στην καλύτερη περίπτωση δεκαέξι σφαίρες και στη χειρότερη δέκα.

Ξεροκαταπίνει, καταπιέζοντας κάθε
άλλη λογική του σκέψη. Όπως και να'χει, πάντως, του μένει σίγουρα τουλάχιστον μία σφαίρα για να μου τινάξει τα μυαλά στον αέρα...

Παρ'όλα αυτά, βρίσκεται ήδη στο τέλος της σκάλας, μπροστά απ'τον μουσάτο αστυνόμο και τη Σία Ράπτη που τσακώνονται και πάλι.

«Θέλει να διαπραγματευτεί ‐ τα μέλη της ομάδας ΔΙΑΣ δεν μπορούν και δεν πρόκειται να μιλήσουν μαζί του! Όσο συνεχίζουμε να τον απειλούμε δεν θα καταλήξουμε πουθενά, απλώς θα συνεχίζει να πυροβολεί όποιον στέλνουμε εκεί έξω μέχρι να του τελειώσουν οι σφαίρες και εμείς να έχουμε χάσει ένας Θεός ξέρει πόσο κόσμο!» διαμαρτύρεται η Σία, με μία δύναμη που κάνει τον Κωνσταντίνο να την παρακολουθεί με δέος.

«Δεν θα σε αφήσω να βγεις στην ταράτσα, Ράπτη.» η απάντηση του άλλου αστυνόμου την εξαγριώνει ακόμα περισσότερο. «Το ξέρω ότι δεν είμαι ο Άρης, και δέχεσαι εντολές μόνο από αυτόν, αλλά είναι άσκοπο να προσπαθήσεις τώρα! Άστον να κουραστεί και θα αφήσει από μόνος του την όμηρό του. Δεν θα‐‐»

«Μέχρι να γίνει αυτό, κάποιος απ'τους ένοπλούς μας θα τον έχει φοβήσει αρκετά ώστε να κάνει το λάθος βήμα και να πέσει τρείς ορόφους κάτω, μαζί με την αθώα κοπέλα! Δεν μπορώ να το αφήσω αυτό να συμβεί.»

Η Λάθος Κόκκινη Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin