εικοσιεφτά

1.9K 334 95
                                    

Ο Άρης ρίχνει την κοκκινομάλλα στη θάλασσα πριν σταματήσει πάλι τον εαυτό του. Όταν την καταπίνουν τα νερά, αναγκάζει τα πόδια του να περπατήσουν γρήγορα πίσω στο αυτοκίνητό του.

Τα αυτιά του βουίζουν καθώς στέκεται μπροστά απ'την πόρτα, ψάχνοντας το χερούλι για να την ανοίξει, χωρίς να το βρίσκει.

Καταπίνει ξερά το βάρος που στέκεται στο λαιμό του και τώρα μεταφέρεται στο στήθος του.

Επειδή, μόλις σκότωσε μία τελείως αθώα κοπέλα. Μία κοπέλα που βρέθηκε στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή, που δεν είχε καμία σχέση με τον άσχημο κόσμο στον οποίο ήταν μπλεγμένη η αδελφή της. Και, όλα αυτά γιατί φοβόταν να μην τον δώσει στην αστυνομία. Όλα αυτά για να μην μπει στη φυλακή ο ίδιος.

Μόλις σκότωσε για να γλιτώσει τη φυλακή.

Συγκρίνεται η φυλακή με το θάνατο;

Τα χέρια του τρέμουν λιγάκι αλλά τα αναγκάζει γρήγορα να σταματήσουν και να βρουν επιτέλους το χερούλι για να ανοίξει την πόρτα. Όταν κάθεται στη θέση του, το ραδιόφωνο είναι ακόμα ανοιχτό. Η ίδια βαριά φωνή του δημοσιογράφου γεμίζει το αμάξι καθώς ο Άρης ξεκινάει να οδηγάει έξω απ'το λιμάνι, το στήθος του ακόμα βαρύ. Τα μάτια του γουρλώνουν όταν πιάνει ένα συγκεκριμένο όνομα στα λόγια του παρουσιαστή. . .

«‐‐φαέλα Καραβάνα. Οι έρευνες των αστυνομικών ξεκίνησαν εκτάκτως μόλις ο πατέρας της, Γιώργος Καραβάνας δήλωσε την εξαφάνισή της, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, η εικοσάχρονη κοπέλα συνδέεται άμεσα με τη δολοφονία του επιχειρηματία Χριστόφορου Μπαλτά. Φυσικά, προέχει η ασφάλεια της. Η αστυνομία είπε το απόγευμα ότι έχει πάρει ήδη καταθέσεις από γείτονες που δήλωσαν ότι οι γονείς της την κακοποιούσαν στο σπίτι, άλλοι μίλησαν για πολύωρο δέσιμο στην αυλή, άλλοι για φωνές αργά το βράδυ, κάτι που καθιστά την οικογένειά της κύριους ύποπτους για την εξαφάνισ‐‐»

«Γαμώτο!» ο Άρης δεν ελέγχει πόσο δυνατά χτυπάει τα χέρια του πάνω στο τιμόνι.

Μπορεί να φταίνε οι τύψεις, το γεγονός ότι δεν έχει σκοτώσει ποτέ κάποιον που δεν το άξιζε, το πόσο τραυματισμένη ήταν η κοκκινομάλλα όταν τη βρήκε ή το πονεμένο αντίο που του είπε λίγο πριν την ρίξει στο θάνατό της.

Η Λάθος Κόκκινη Où les histoires vivent. Découvrez maintenant